Skocz do zawartości
bambus123

Serwis LG wrażenia - za i przeciw

    Rekomendowane odpowiedzi

    pecet

    Sprzedaj g3 i kupuj g2 32gb ;)

    Wysłano z mojej trzydziesto dwu gigowej gie dwójki

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rain?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Powiem tak: w serwisie w Mławie telefon (LG F70) był niecałe 3 dni. Dostarczony przez kuriera w poniedziałek, w środę został odesłany. Niestety padła płyta główna ("wymiana bez zmiany IMEI" - albo ściema, ktoś pisał, że to niemożliwe ?). Wymienili szybko bez żadnych zastrzeżeń (mimo delikatnego uszkodzenia szkła w rogu - komuś podobno zakwestionowali taki telefon?). 

     

    Ogólnie jestem bardzo zadowolony, czego nie mogę powiedzieć o ... z salonu Orange w Krakowie. Telefon był wysyłany z niego.. tydzień czasu i tyle dłużej musiałem czekać na telefon. Normalnie brak słów ale nie na serwis tylko na salon Orange.

     

    Serwis LG wykonał naprawę bardzo szybko i starannie według mojej subiektywnej oceny. 

    Kiedyś dawno temu serwisowałem jeszcze LG GT540, zacinające się przyciski funkcyjne + kurz pod dotykiem, naprawiono również elegancko, ale czy to była Mława czy nie to nie pamiętam ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Również mogę pochwalić serwis w Mławie. Jak przed mówca powyżej, moja g2 również miała uwaloną płytę główną. Naprawa trwała o

    3 dni. Imei mam ten sam co wcześniej

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pivix

    Byłem dzisiaj na Marynarskiej  i powiem, że mają tam całkiem miłą obsługę, chciałem żeby mi naprawili GPS bo długo się łączył i gubił zasięg. Jak to będzie z naprawą? to sie okaże poki co zaczynam liczyć dni naprawy, chociaż pani mi powiedziała , że jak mają częsci to od razu naprawiają.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dziś wróciła moja G2 z serwisu w Mławie, wysłałem ją równo tydzień temu, więc czas na prawdę w porządku, odesłali w dodatkowym firmowym pudełku, pełen profesjonalizm :D Wymienili ekran z powodu żółtych plam, baterie i jakiś moduł ( chyba będzie to związane z tym że gubił dość często zasięg i miał problemy ze złapaniem fixa). Jedynie nie jestem zadowolony z tego że nie wymienili mi tylnej klapki ze względu na odklejenie sie "L" z logo firmy. Teraz zastanawiam się czy nie wysłać go jeszcze raz bo ktoś wcześniej pisał że jemu wymienili klapkę z tego powodu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    wsn4

    Ja tez oddalem na marynarska bo na ekranie paski byly i po tygodniu z powodu braku czesci kurier przywiozl mi nowiutkiego G3.

    Taki serwis to ja lubie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak jak wyżej. Oddałem osobiście w sobotę a dziś telefon ze g2 zostanie wymieniony na g3. Podobno ekrany do g2 mają być na koniec miesiąca.

    Edytowane przez marcinmail

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja również muszę pochwalić serwis LG na marynarskiej. 1.12.2015  LG G2 oddany do naprawy z powodu żółtych pasków na ekranie, 4.12.2015 otrzymałem telefon, że będzie wymiana na LG G3 (zgodnie z zapowiedziami pani w serwisie :) ) a dziś 9.12.2015 odebrałem nowy telefon. Szczerze polecam ten serwis, bardzo miła obsługa i profesjonalne podejście do człowieka. Mam nadzieję że G3 będzie tak samo dobrze mi służyła jak poczciwa G2.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    szuela
    Witam, po raz kolejny utwierdziłam się w przekonaniu że komentarze na forach wystawiają dwie kategorie ludzi - sfrustrowani albo megazadowoleni. Ja należę do tej drugiej grupy :)
    W poniedziałek mój ukochany LG G2 trafił do serwisu w Mławie (przepalający się ekran - żółte pionowe pasy na wyświetlaczu, słaba bateria) Tyle złych opinii przeczytałam o serwisie w Mławie (niestety, a właściwie "stety" już po wysłaniu telefonu) że oczami wyobraźni widziałam mój ukochany telefonik zmasakrowany i z anulowaną gwarancją. Dziś telefon wrócił do mnie. Wymieniono wszystko, nawet awansem tylną klapkę mimo że nie wymagała wymiany. Moje zabawki zawsze wyglądają jak nowe. I choć od miesiąca mam LG G4 to dwójka zawsze będzie moim ulubionym telefonem. Dlatego zostanie w domu jako telefon rezerwowy, choć może jednak sprzedam? A w rezerwie nadal Sony Xperia SP.

    Wiem że z LG zostanę na dłużej. Czwórka to trzeci produkt od LG który kupiłam. W lutym udało mi się skorzystać z promocji na trójkę w Komputroniku, ale (bez żalu) oddałam mężowi bo uważam że dwójka to najlepszy produkt LG :-)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x