Skocz do zawartości
bambus123

Serwis LG wrażenia - za i przeciw

Rekomendowane odpowiedzi

pecet

Sprzedaj g3 i kupuj g2 32gb ;)

Wysłano z mojej trzydziesto dwu gigowej gie dwójki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rain?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiem tak: w serwisie w Mławie telefon (LG F70) był niecałe 3 dni. Dostarczony przez kuriera w poniedziałek, w środę został odesłany. Niestety padła płyta główna ("wymiana bez zmiany IMEI" - albo ściema, ktoś pisał, że to niemożliwe ?). Wymienili szybko bez żadnych zastrzeżeń (mimo delikatnego uszkodzenia szkła w rogu - komuś podobno zakwestionowali taki telefon?). 

 

Ogólnie jestem bardzo zadowolony, czego nie mogę powiedzieć o ... z salonu Orange w Krakowie. Telefon był wysyłany z niego.. tydzień czasu i tyle dłużej musiałem czekać na telefon. Normalnie brak słów ale nie na serwis tylko na salon Orange.

 

Serwis LG wykonał naprawę bardzo szybko i starannie według mojej subiektywnej oceny. 

Kiedyś dawno temu serwisowałem jeszcze LG GT540, zacinające się przyciski funkcyjne + kurz pod dotykiem, naprawiono również elegancko, ale czy to była Mława czy nie to nie pamiętam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również mogę pochwalić serwis w Mławie. Jak przed mówca powyżej, moja g2 również miała uwaloną płytę główną. Naprawa trwała o

3 dni. Imei mam ten sam co wcześniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pivix

Byłem dzisiaj na Marynarskiej  i powiem, że mają tam całkiem miłą obsługę, chciałem żeby mi naprawili GPS bo długo się łączył i gubił zasięg. Jak to będzie z naprawą? to sie okaże poki co zaczynam liczyć dni naprawy, chociaż pani mi powiedziała , że jak mają częsci to od razu naprawiają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś wróciła moja G2 z serwisu w Mławie, wysłałem ją równo tydzień temu, więc czas na prawdę w porządku, odesłali w dodatkowym firmowym pudełku, pełen profesjonalizm :D Wymienili ekran z powodu żółtych plam, baterie i jakiś moduł ( chyba będzie to związane z tym że gubił dość często zasięg i miał problemy ze złapaniem fixa). Jedynie nie jestem zadowolony z tego że nie wymienili mi tylnej klapki ze względu na odklejenie sie "L" z logo firmy. Teraz zastanawiam się czy nie wysłać go jeszcze raz bo ktoś wcześniej pisał że jemu wymienili klapkę z tego powodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wsn4

Ja tez oddalem na marynarska bo na ekranie paski byly i po tygodniu z powodu braku czesci kurier przywiozl mi nowiutkiego G3.

Taki serwis to ja lubie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wyżej. Oddałem osobiście w sobotę a dziś telefon ze g2 zostanie wymieniony na g3. Podobno ekrany do g2 mają być na koniec miesiąca.

Edytowane przez marcinmail

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również muszę pochwalić serwis LG na marynarskiej. 1.12.2015  LG G2 oddany do naprawy z powodu żółtych pasków na ekranie, 4.12.2015 otrzymałem telefon, że będzie wymiana na LG G3 (zgodnie z zapowiedziami pani w serwisie :) ) a dziś 9.12.2015 odebrałem nowy telefon. Szczerze polecam ten serwis, bardzo miła obsługa i profesjonalne podejście do człowieka. Mam nadzieję że G3 będzie tak samo dobrze mi służyła jak poczciwa G2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szuela
Witam, po raz kolejny utwierdziłam się w przekonaniu że komentarze na forach wystawiają dwie kategorie ludzi - sfrustrowani albo megazadowoleni. Ja należę do tej drugiej grupy :)
W poniedziałek mój ukochany LG G2 trafił do serwisu w Mławie (przepalający się ekran - żółte pionowe pasy na wyświetlaczu, słaba bateria) Tyle złych opinii przeczytałam o serwisie w Mławie (niestety, a właściwie "stety" już po wysłaniu telefonu) że oczami wyobraźni widziałam mój ukochany telefonik zmasakrowany i z anulowaną gwarancją. Dziś telefon wrócił do mnie. Wymieniono wszystko, nawet awansem tylną klapkę mimo że nie wymagała wymiany. Moje zabawki zawsze wyglądają jak nowe. I choć od miesiąca mam LG G4 to dwójka zawsze będzie moim ulubionym telefonem. Dlatego zostanie w domu jako telefon rezerwowy, choć może jednak sprzedam? A w rezerwie nadal Sony Xperia SP.

Wiem że z LG zostanę na dłużej. Czwórka to trzeci produkt od LG który kupiłam. W lutym udało mi się skorzystać z promocji na trójkę w Komputroniku, ale (bez żalu) oddałam mężowi bo uważam że dwójka to najlepszy produkt LG :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.