Skocz do zawartości
bambus123

Serwis LG wrażenia - za i przeciw

    Rekomendowane odpowiedzi

    Dnia 10.12 odesłałem telefon z porysowaną szybką aparatu.

    Dzisiaj tj. 15.12 telefon mam w swoich rękach z wymienionymi przyciskami i modułem kamery.

    Pierwszy raz nie mogę nic zarzucić obsługi gwarancyjnej produktów. 

     

    Szybko sprawnie i bezproblemowo + dorzucili fajne kartonowe pudełko.

    Specjalnie odświeżyłem konto, żeby pochwalić LG, oby tak dalej!

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    wczoraj znowu poszedł mój G2 na gware z powodu nie działającego NFC. Zobaczymy co zrobią.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kiltel

    W poniedziałek kurier odebrał ode mnie telefon. We wtorek telefon już był w Mławie. Dziś czyli  w czwartek telefon już wrócił naprawiony do mnie.  Serwis LG działa błyskawicznie. Jestem zadowolony.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Też jestem bardzo zadowolony z serwisu. Telefon padł mi tuż przed świętami. 22 grudnia zabral go kurier. 23 telefon zostal naprawiony. Dzis otrzymałem go z powrotem. Padla płyta główna. Przy okazji wymieniono mi baterię na nową.

    Jestem bardzo zadowolony. Rozważalem zmianę telefonu na coś innego ale po tej akcji pozostanę z LG :)

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wysłany w sobotę, w czwartek z powrotem u mnie, hard cegła ze zmienionymi partycjami, wymiana tylnej klapki, baterii i PCB. LG pozamiatał z tym serwisem, szkoda, że nie robią laptopów :o

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pivix

    Telefon poszedl 3 ci raz do naprawy, co ciekawe po 2 tyg, zadzwonili do mnie i powiedzieli ze dostane nowy telefon. Ciekaw jestem jaki :P. Myslicie ze maja jeszcze g2?

    Podsumowanie napraw:

    1. zgłoszony wadliwy GPS - wymiana MOBO;

    2. po podlaczeniu do ladowania wylaczyl sie - wymiana MOBO;

    3. problem z zasiegiem, samoczynne wylaczanie aplikacji przy wolnej ponad polowie ramu, samoczynne restartowanie i przegrzewanie telefonu - Wymiana telefonu.

    Wspomnę ze wszystkie naprawy i uszkodzenia wykonane byly w przeciagu 1 miesiaca.

     

    Czy ten telefon jest taki zly, czy moze serwis cos może nie tak zrobił (pkt. 2 byl uzasadniony otrzymaniem wadliwej plyty głownej)?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dostaniesz g3 16gb 2gb ram.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pivix

    A jak jest z gwarancja mam na nowo 2 lata czy do konca gwarancji mojego telefona ktory mi wymienili?

    Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pecet

    Dostajesz nowy telefon z 2letnią gwarancją

    Wysłano z mojej trzydziesto dwu gigowej gie dwójki

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pivix

    Faktycznie dostałem nowiuśkiego G3 :D. Szkoda, że moja przygoda z G2 trwala tylko pol roku. Widzę, że na na nowym telefonie bateria słabiej hula :P

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x