Skocz do zawartości
bambus123

Serwis LG wrażenia - za i przeciw

    Rekomendowane odpowiedzi

    Generalnie mimo nowszego modelu to w opinii wielu innych ludzi g3 jest gorszy od g2 i bateria jest jednym z tych punktów.

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    sulti

    Dopiszę swoją historię naprawy gwarancyjnej :)

    Pojawiły mi się ostatnio przy lewej krawędzi wyświetlacza przepalenia obrazu, mało widoczne ale jednak. Postanowiłem oddać na gwarancję, bo 24.02 akurat się kończy.

    Moja G2jka to wersja 32GB z dystybucji europejskiej (DEU), kupiona w PL-GSM (na allegro). Na paragonie widnieje "sprzedaż opodatkowana 0%" ale postanowiłem zaryzykować.

     

    7.02 - zamówiłem naprawę przez formularz na stronie i kurier odebrał przesyłkę jeszcze w ten sam dzień (do serwisu w Mławie)

    8.02 - na stronie LG pojawiła się informacja "Telefon w naprawie"

    9.02 - na w/w stronie informacja "Telefon po naprawie (odesłany)"

    10.02 - telefon mam z powrotem w rękach - wymieniony cały front na nowy.

     

    Poza frontem telefon wrócił w niezmienionym stanie, w tym samym oryginalnym pudełku, dodatkowo opakowanym pudełkiem LG z nałożoną plombą (wow).

    Wszystko działa jak powinno.

    Także generalnie polecam :) 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    dostałem G5SE, nie mają juz czesci do G2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dudali

    Wysyłając telefon do serwisu karta gwarancyjna musi być podbita ? nie wystarczy sam dowód zakupu ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dszymek

    @dudali nie musi być podbita. Wystarczy dowód zakupu.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Agme

    Ja również mam wrażenia z naprawy bardzo pozytywne.

    Wysłałem w ostatnim (!) dniu gwarancji ze względu na niewielkie przebarwienie ekranu, coś jakby pad pixele widoczne na białym tle. 

    Napisałem ładny liścik do tego, że życzę miłej pracy i takie tam xD

     

    Tel wrócił po 5 dniach ale z racji tego, ze to był 11 listopada w trakcie więc tak jakby po 3.

    Prof zapakowany w nowe pudełko LG z plombą (aż pomyślałem że przysłali nowy ). Wymienili cały panel przedni wyświetlacz+dotyk, tylną klapkę (czyli w sumie całą obudowę, a porysowana nie była), głośnik (nie wiem dlaczego) i baterię (nie wiem dlaczego). 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x