Skocz do zawartości
bambus123

Serwis LG wrażenia - za i przeciw

    Rekomendowane odpowiedzi

    vardo1

    ja odawałem do serwisu lg na ul.marynarską telefon kupiony w marcu na allegro lg g2 d802 16gb dostałem tylko paragon z numerem imei zero problemów wymienione gniazdo na słuchawki

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    taxtor

    Siemanko właśnie wrócił do mnie telefon z serwisu, oczywiście nie został naprawiony, bo koszty naprawy wyniosłyby 1481,02 zł - co jest w tym przypadku kompletnie nieopłacalne. Do wymiany bateria, klapka baterii - tylna obudowa, wyświetlacz, szkiełko od aparatu i płyta główna. Moje pytanie jest następujące, czy jest to faktycznie możliwe, że płyta główna jest uszkodzona, gdy telefon reaguje na ładowarkę, na podpięcie do komputera czy dzwonienie na niego ? Diody działają. Czy warto wybrać się do jakiegoś niezależnego serwisu, który by obejrzał telefon i ewentualnie wymienił części prócz płyty głównej ? Wszystkie części dostępne są na allegro za ok 600 zł bez płyty głównej oraz szkiełka aparatu. W ekspertyzie napisano, że oględzin dokonano z zewnątrz tylko...

    Edytowane przez Szynku
    Dodano spoiler

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Deragon

    Płyta główna jest najdroższa, dlatego ją dopisali byś dał sobie siana z tym. Patrząc po fotkach, ja bym stwierdził, że może działać. Ale pewności nikt Ci nie da. Szczerze mi byłoby szkoda pakować tyle kasy w usprawnianie tego telefonu. Gwarancji na niego i tak już nie będzie miał, problemy ze spasowaniem obudowy - 100%, będziesz tylko marudził, że tu coś nie tak, tam nie tak itd. itp.

    PS. Coś Ty z nim zrobił? Wygląda jakby ktoś go autem przejechał.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    taxtor

    Gwarancja będzie dalej obowiązywać po warunkiem, że wymienię wszystkie części w ich serwisie. Wydaje mi się, że już nie ma co pakować kasy w ten telefon. A co zrobiłem ?:D Fakt został przejechany ale nie samochodem, lecz wózkiem widłowym w pracy :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @taxtor

    Prawdopodobnie do wymiany będzie tylko front i bateria, ciężko niestety mi cokolwiek więcej powiedzieć bez otworzenia telefonu. Nie stawiałbym na uszkodzenie płyty głównej gdyż zajmuje ona ledwie 1/4 powierzchni telefonu, reszta to bateria i flexy. Na twoim miejscu udałbym się do jakiegoś porządnego nieautoryzowanego serwisu (nie do Pana mietka właściciela lombardu) i poprosił o ekspertyzę.

    BTW

    Jak można stwierdzić uszkodzenie struktury płyty głównej bez otwierania telefonu ? Dla mnie to może tylko i wyłącznie świadczyć o poziomie techników firmy LG...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pepe444

    Powiedzcie jak to w końcu jest z tą wersją 32GB. Jest tego dużo na Allegro, zapytałem sprzedawcy, czy na to jest polska gwarancja i czy można bez problemu zanieść do polskiego serwisu LG, odpisał mi, że tak. Jak to poznać, oglądając telefon, czy rzeczywiście można go naprawiać na gwarancji w polskim serwisie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    antykat

    Wczoraj przyszedł mój lg G2 32GB. Jak zobaczyłem, że nie ma normalnej ładowarki, to zacząłem drążyć temat. Wcześniej nie wiedziałem, że na wersję 32GB nie ma gwarancji producenta w Polsce. Zadzwoniłem do LG i przedstawiłem sytuację. Pani powiedziała, że grzecznościowo mogliby mi naprawić telefon w ramach gwarancji, ale tylko w zakresie w jakim są w stanie, tzn. wymienić części, które jednocześnie pasują do polskiej dystrybucji. Zastrzegła, że na pewno nie wymienią płyty głównej ze względu na pamięć 32GB. Rozmowa była nagrywana a Pani poprosiła o moje nazwisko i nr telefonu. W razie czego chyba będę mógł się powołać na tę deklarację.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pepe444

    No a mi sprzedawca wersji 32GB wprost napisał, że "gwarancja realizowana przez LG Polska". Mogę obejrzeć telefon przed zakupem, ale nie wiem na co zwrócić uwagę. Nie chcę kupić czegoś, co nie ma oficjalnej gwarancji w Polsce, za mało czasu na użeranie się ze sprzedawcami, a gadżety elektroniczne są awaryjne.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    antykat

    Właśnie otrzymałem maila od LG. Wczoraj oprócz telefonu wysłałem do nich też maila z zapytaniem o wersję 32GB. Tym razem otrzymałem odpowiedź, że grzecznościowo naprawiają bezpłatnie wersje 32GB, ale tylko z dystrybucji europejskiej. Podczas rozmowy mówiłem, że jest to dystrybucja azjatycka. Mam więc 2 sprzeczne informacje od LG. Zobaczymy co będzie dalej. Myślę jednak, że stanie na tym, że z dystrybucji azjatyckiej nie naprawiają.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ph33ar

    ja akurat mam z dystr europejskiej... zastanawia mnie tylko po co ta gwarancja serwisowa dla klientow w przypadku rowniez dystrybucji europejskiej... moze tylko w wiekszej trosce o klienta ? ;)

    a generalnie temat tragiczny masz gwarancje produktu zakupionego w EU i jest jakis problem by po prostu zajeli sie naprawa twojego smartfona w razie potrzeby...

    a te odpowiedzi "grzecznosciowe" sa w ogole zgodne z prawem ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x