Skocz do zawartości
bambus123

Serwis LG wrażenia - za i przeciw

    Rekomendowane odpowiedzi

    antykat

    Myślę, że oni mają obowiązek naprawy dystrybucji europejskiej a to "grzecznościowo" ma sprawić, że nie będą zasypywani telefonami kupionymi poza Polską. Poza tym LG Polska pewnie dba o swoje wyniki sprzedaży i wolą, żeby ludzie kupowali w Polsce. "Grzecznościowo" ma nieco odstraszyć od kupowania poza Polską.

    Edytowane przez antykat

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zimnyz

    Jak mogą mieć obowiązek naprawy skoro nie posiadają np płyty głównej

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nikt nie ma obowiązku niczego. Ludzie nauczcie się w końcu tego iż gwarancja producenta jest dobrowolna, i nie jest to żaden wymóg prawny. Także jeżeli kupiłeś z dystrybucji EU telefon, i firma LG Polska chce go naprawić jedynie z grzeczności to naprawdę masz farta bo każdy inny producent by odmówił. Oczywiście istnieje prawo rękojmi ale to zupełnie co innego.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mój telefon celem wymiany wyświetlacza kurier zabrał w ubiegły Czwartek (24), potwierdzenie odbioru 25 lipca o 10 z groszami, a do serwisu trafił w poniedziałek 28. Pytałem wczoraj, naprawa w toku.

    Został solidnie zapakowany w folie i inne cuda wianki, ale jak tutaj czytam to nie mam co liczyć, że w podobnym opakowaniu mi go odeślą podobnie jak na to, że odzyskam go jeszcze w tym tygodniu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W dniu wczorajszym rozmówcy donieśli mi , iż nie słychać mnie wcale lub bardzo niewyraźnie.

    Po wnikliwych testach przeprowadzonych na żywym organizmie (parę rozmów, dyktafon, dmuchanie, pukanie, stukanie) pupa blada - nie działa mikrofon do rozmów - serwis >:(

    Miałem wysłać telefon kurierem, lecz kobieta z info lg namówiła mnie na wizytę w serwisie na ul.Marynarskiej.

    W w/w serwisie poprosiłem miłą panią o rozmowę z serwisantem.

    Na moich oczach serwisant w ok 10 sek. rozebrał telefon, przeczyścił mikrofon przy okazji zabawiając mnie rozmową :)

    Testowaliśmy telefon i wszystko gra, technik mówi ze przy mikrofonie jest jakaś siateczka (coś jak filtr przeciw kurzowy) która się czasem brudzi i zatyka.

    Podsumowując:

    10 sekund pracy

    mila, merytoryczna rozmowa

    kompetentna obsługa

    Jestem cholernie zadowolony i każdemu mogę polecić taki serwis i obsługę.

    Przepraszam za tak długą wypowiedz

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mankin

    Serwis LG pierwsza klasa miałem duże problemy z działaniem gps, łapanie fixa trwało długo , często gubil sygnał, meczylem się z tym przez 2 tyg ,tuzin romow różnych wtyczek i innych rozwiązaniach z forum i internetu.

    W końcu przeczytałem że jakaś partia g2 ma z tym problemy i wysłałem do serwisu lg, po tygodniu telefon wrócił z wymienioną płyta główną i id tej pory zero problemów. Gps działa tak jak powinien,łapie fixa w kilka sekund nie gubi sygnału i jeszcze zauważyłem lepsze działanie aparatu także teraz jestem zadowolony że swojego lg :)

    Kurier przyjechał, przywiózł bez problemu wszystko

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A z jakiego okresu masz swojego g2?

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mankin

    Styczeń 2014 kupiony przez gościa od którego go odkupilem w lipcu i od razu zauważyłem że coś jest nie tak z gps, aparat robił jakieś kiepskie zdjęcia i telefon się nadmiernie się nagrzewal przy prostych czynnościach po wymianie płyty głównej wszystkie problemy zniknęły

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jestem //ciach// Oddalem moje g2 bo ekran zaczął się odklejać. 2 miesięczny ideał jeszcze folie fabryczne zawsze w etui i wgl. Telefon wrócił z anulowaną gwarancją bo niby inny serwis ingerował w telefon a żaden nie ingerował. Niemam siły. Ekran jest jeszcze bardziej odklejony a ja mam teraz taki szajski telefon. Niewiem co robić. Swoją drogą czemu naprawa trwała aż 2tyg? Tzn nie naprawa a stwierdzenie ze cos jest nie tak. Nigdy nie kupię już LG. A mogłem wybrać HTC ahhhhh.

    Edytowane przez Elderbary
    Używamy cenzuralnych słów

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rdy

    Kupiłeś nowy telefon z polskiej dystrybucji(czyli ze sklepu, nie z komisu) czy z jakiegoś niewiadomego pochodzenia?

    trzeba było się odwoływać

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x