Skocz do zawartości
Pitrek7

iPod Touch 4G jako przenośna konsola

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam!

    Od dłuższego czasu szukałem telefonu z możliwością grania w gry. Lecz niestety nie znalazłem żadnego telefonu który by mi w 100% pasował. Ew.

    Pomyślałem czy nie zostawić obecnego telefonu i kupić iPod Touch 4G 16GB. (oczywiście jailbreak + cydia ;])

    _____________________________________________________________________________________________

    I tu chcę się Was spytać jak taki iPod sprawdza się w grach. Czy wszystkie nowsze gierki śmigają.

    Oprócz gier chciałbym posłuchać na tym urządzeniu(bo po to głównie jest) muzyki ? Jak z jakością na słuchawkach i głośniku?

    Ponadto jak wygląda sprawa z filmami ? Odtwarza DivX/XviD? Czy obsługuje płynnie 720p ?

    I ostatnia rzecz do której służył by mi iPod... Jak wygląda przeglądanie internetu ? Czy ma flash?

    I jeszcze jak długo bateria wytrzymuje ?

    _______________________________________________________________________________________________

    Czy może lepiej kupić Samsung Galaxy S ?

    Dzięki i pozdrawiam!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witaj!

    Mój iPod touch został zakupiony dokładnie do takich zastosowań. Co prawda mam drugą generację, nie mogę więc wypowiedzieć się w temacie nagrywania filmów;)

    Jeśli chodzi o gierki to iPod sprawdza się fantastycznie. Poza tym jakby nie patrzeć zaplecze gier i aplikacji nadal jest sporo większe aniżeli te z marketu. Ponadto jak dla mnie, muszą chyba minąć lata świetlne zanim google nadrobi kroku do appla w temacie jakości tychże gier i aplikacji ( ale to już dyskusja dla fanbojów obu systemów ). Dla mnie prym w graniu wiedzie Apple. Chociaż moim telefonem jest słuchawka z zielonym robotem. I nie prędko ( o ile w ogóle zmienię system ). iPod służy mi przede wszystkim do muzyki. Jeśli chodzi o jakość dźwięku to chyba tylko dawniejsze iRivery potrafią zdeklasować iPod/iPhone. Mają w sobie świetne układy, dzięki którym są bodaj najlepiej brzmiącymi urządzeniami. Swoje wnioski opieram na wieloletnich doświadczeniach z iPodem oraz z wieloma telefonami. Jakościowo najlepszy dźwięk bez dwóch zdań daje iPod/iPhone. Pamiętać jednak należy, że aby wycisnąć z urządzenia wszystkie możliwe soki potrzeba dobrze dobranych i wdzięcznych, a przy tym dźwięcznych słuchawek. Ja słucham na Beyerdynamic DT990 Pro. Wyłącznie plików bezstratnych ripowanych prosto z płyty. Wówczas wiem, że dostaję plik 1:1 i o możliwie najlepszej jakości na wejściu. Odpowiednie słuchawki załatwiają resztę:] Generalnie iPod i te słuchawki zastąpimy mi mój stacjonarny zestaw słuchawkowy. Zestaw rozjechał kilka odtwarzaczy, a także par - odtwarzacz + wzmak słuchawkowy.

    Generalnie jakość najlepsza z możliwych w systemach przenośnych.

    Co się tyczy zaś filmów to nie miałem nigdy problemów zarówno z divx jak i xvid. Odpowiednia konwersja i można cieszyć się ulubionymi filmami gdzieś w dalekiej i długiej podróży;]

    Net - śmiga świetnie. Przeglądarka Safari zdecydowanie daje radę. po prostu wszystko działa tak jak należy. Ja u siebie obsługi Flash nie posiadam, niemniej jednak nigdy przenigdy nie odczułem braku tegoż.

    Bateria - no jakaś tam jest:D A tak serio to przez mniej więcej pierwszy rok czasu bateria trzymała spokojnie kilkadziesiąt godzin przy słuchaniu muzyki. Potem zaczęły dochodzić coraz to nowe gry. Żywotność baterii systematycznie spadała Obecnie przy samym tylko słuchaniu muzyki bateria starcza mi na parenaście godzin, przy oglądaniu filmu, po jego zakończeniu należy udać się do najbliższego źródła prądu:] W przypadku grania sytuacja wygląda analogicznie.Musisz mieć jednak na uwadze to, że tak zachowuje się mój iPod, który ma już 2.5 roku. Kompletnie nowa sztuka zapewne będzie miała jeszcze wydajniejszą baterię.

    Mam nadzieję, że chociaż w malutkim stopniu rozwiałem wątpliwości;)

    Pozdrawiam!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Sprite

    Ciezko kupic iPoda Touch 4 16 gb, lepiej rozejrzec sie za wersja 32gb.

    Powiem tak, iOS na dlugo bedzie jeszcze przodowal w grach - gry sa zawsze dopracowane, jesli instalujesz je z appstore to nie ma bata by nie dzialaly. Odpada ci problem sterownikow do grafiki, problem niekompatybilnosci rozdzielczosci ekranu, problem instalacji, problem (wstaw co chcesz).

    Jesli chodzi o wybor ipoda - lepiej wybrac nowszego generacyjnie niz wiekszego pojemnoscia - iPod touch 4 8gb bedzie lepszy niz ipod touc 3 32gb.

    A co do filmow - 1080p to nie jest problem ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki za pomoc.

    Osobiście ja skłaniałbym się bardziej w stronę nowego telefonu. Lecz, te opóźnienia i niedopracowania gier mnie odrzucają.

    W zasadzie nie chcę nowego telefonu tylko "przenośnego centrum multimediów".

    W iPod brakuje mi tylko radia :/

    Ofc. jak coś będę robił jailbreak. iVanilla

    A gry wszystkie, włącznie z nowymi od Gameloft, działają płynnie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Jesli chodzi o wybor ipoda - lepiej wybrac nowszego generacyjnie niz wiekszego pojemnoscia - iPod touch 4 8gb bedzie lepszy niz ipod touc 3 32gb.

    Bzdura bzdura i jeszcze raz bzdura !! Po co ci wywalony najnowszy ipod skoro będzie ci brakowało pamięci? Ja stałem przed wyborem miedzy 4g 8gb lub 3b 32 gb. Po zrobieniu jailbreaka zacząłem wrzucać najnowsze cacuszka od gameloftu i co ? byle taka nova2 czy NFS Hot porsuit zajmuja po 800 mega, nie mówiąc o fifie11 ktora zajmuje ok 1 gb. Kupując 8 gb dostaniesz faktycznej pamięci 6.7 gb, kupujac 32 gb dostajesz 29 gb. Wszystkie najnowsze gry chodzą bez najmniejszych przycięć, Jakość muzyki taka sama jak w 4g, a dokładając jakieś dobre słuchawki jest to już potęga. Rozsądnym rozwiązaniem bedzie kupić 3g 32 gb. Ja planuje wymienić na 64 gb 4g za jakieś pól roku jak stanieje albo wyjdzie itouch 5g.

    Co do radia to można je sciągnąć z marketu bez problemu. A no i jest jeden mega plus. Kupiłem sobie odpowiednie kabelki za 30 zł i gry odpalam na tv. Wygląda to mniej wiecej tak:

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=-oXIosJM5Kk&feature=related[/ame]

    tu co prawda jest iphone ale taki sam efekt jest przy ipodzie. A nawet lepszy bo nic nie przycina :)

    Podsumowując : Idealna konsola, odtwarzacz muzyczny, filmów i do zdjęć. !!!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak będę kupował (tak do dwóch tygodni) to 4G 32/64GB.

    Wrzucę muzykę, trzy filmy i 5 gierek, i na takim 8/16 braknie miejsca ;]

    Myślę jeszcze nad dozbieraniem pieniędzy i poczekaniem na iPod 5G.

    Dzięki i pozdrawiam!

    Edytowane przez Pitrek7

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Sprite

    Pitrek7 za takie linki do instrukcji mozesz wyrwac na tym forum ostrego warna a nawet bana... :/

    Bulletproof - mozna sie spierac, inni wola swieza kajzerke a inni suchy chleb. W ile gier grasz jednoczesnie na iPodzie? Dwie? Trzy? Tytuly ktore podales, glownie wyscigi i fps sa "na raz" do przejscia. Potem chomikowanie ich traci sens, chyba ze lubisz sie chwalic ile to nie masz fajowych gierek (ktore pewnie pochodza z lewego zrodla) w urzadzeniu. Wedlug mnie lepiej skusic sie na oficjalnie wsparcie nowszymi wersjami OS, lepszy ekran i lepszy procesor niz na wieksza pamiec. Uwierz ze pomiedzy hvga a 960x640 widac duza roznice ;) i co to za przyjemnosc ogladac sztucznie pomniejszony do rozdzielczosci hvga film? Ile ludzi tyle zdan, ja stawiam na swiezosc sprzetu...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki!

    Pousuwałem :)

    Co do pojemności ja i tak będę kupował 4g 32/64G ;p

    Co do gier. Np. Modern Combat 2: Black Pegasus, fakt jest na raz. Ale np. u mnie w domu jest młodszy brat który zawsze zabiera mi telefon i gra w te same pięć gier ;)

    Pytanko : Ile wytrzymuje bateria podczas grania w gry ? I podczas surfowania po internecie + mp3? Oraz samo mp3. Dzięki Wam!

    Edytowane przez Pitrek7

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Sprite

    Duzo roznych czynnikow na to wplywa, glownie jak wymagajaca gra, na jakim poziomie podswietlenia, czy ze sluchwkami, czy na glosniku...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dobra, nie ważne już. ;] z 4-5godz. w grach powinien wytrzymać.

    Ok, wiem wszystko, dzięki Wam!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x