Yesss Witam. Posiadam telefon Huawei Ascend G6 L11. Ostatnio rozładował mi się on do końca. Po podłączeniu do ładowarki - nie ładuje. Znajomy powiedział mi, że musiała spalić się w nim bateria. Dodam, że bateria w tym telefonie jest wbudowana. Zaniosłam telefon do punktu t-mobile, bo jeszcze rok mam gwarancję. Usłyszałam w odpowiedzi, że nie mogę oddać telefonu, bo ma on pęknięty wyświetlacz. Jakiś czas temu telefon mi upadł i poszła szybka. Dotyk śmiga, zostawiłam go więc tak jak jest, nie przeszkadza mi to za bardzo, a wiem, że tego typu uszkodzenia gwarancja nie obejmuje. Teraz moje pytanie, czy mogą nie przyjąć mi telefonu do reklamacji tylko ze względu na pękniętą szybkę? Wiem, że to z mojej winy, ale bateria to raczej uszkodzenie na które nie miałam wpływu. Nie chcę wymiany szybki tylko naprawy/wymiany baterii. Orientuje się ktoś w tym?
dzidexx Baterie rozładowane do 0 potrzebujá trochę czasu żeby "ruszyć" rekl.: Przyjąć powinni, ale mogą "ustalić", że bateria została uszkodzona mechanicznie. Skontaktuj się z Huawei (bez podawania nr seryjnych), wymień najpierw szybkę na własną rękę?
Yesss Na pewno jest coś nie tak z baterią, bo kumpel sprawdzał, a dobrze się zna, poza tym fon leżał pod ładowarką z 4h i nic :/Szybka będzie mnie kosztować około 300, 400 zł :/ Więc nie bardzo mi się opłaca...Skontaktować się z huawei, tzn, opisać problem i spytać czy przyjmą?