Skocz do zawartości
maxprzemo

Jestem nękany przez konsultantów Plusa !

    Rekomendowane odpowiedzi

    maxprzemo

    Witam.

    Od 3 dni mam spory problem z konsultantami sieci Plus.
    Mianowicie mam 2-3 połączenia od konsultanta dziennie które wyglądają następująco:

    • Dzwoni telefon ( numer 601 102 699 )
    • Odbieram
    • Gra muzyczka 
    • koniec !

    I to koniec ! Mogę czekać i czekać i tak nikt się nie ode zwie . 

    • Rozłączam się
    • Oddzwaniam 
    • Info od automatu że jest to dział obsługi klienta sieci Plus 

    Po co mi to dzwoni ? Nie wiem, złożyłem skargę do Plusa . Powiedzieli że sprawdzą sprawę.

    Podczas składania skargi ( 25 min przy telefonie ) konsultantka Plusa pod koniec składania skargi zaproponowała mi ofertę internetu LTE bo niby jest gotowa WTF !!! 

    Ok już mi nerwy puściły ale ale. Zadzwoniłem do siostry która pracuje jako konsultant w malej sieci stacjonarnej . I przedstawiłem problem . 

    Najpierw mnie wyśmiała . Ale później potwierdziła że duże sieci wprowadzają nowy system i ten system najpierw wybiera numer i łączy się z odbiorcą a następnie odbiorca musi czekać aż konsultant znajdzie łaskawie czas i przedstawi nam nową super ofertę !!!

    Ja się pytam co to jest !!! Kto to wymyślił i czemu jeszcze procuje na swoim stanowisku !!!

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    paveu241

    A to nie wiesz, co robi się z takimi numerami? Ja dodaję je do czarnej listy i problemy się kończą.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Eskan
    duże sieci wprowadzają nowy system i ten system najpierw wybiera numer i łączy się z odbiorcą a następnie odbiorca musi czekać aż konsultant znajdzie łaskawie czas i przedstawi nam nową super ofertę !!!

     

    Dokładnie tak jest. Jak odbieram tel i słyszę tam muzyczkę lub tekst typu "proszę czekać..." to wiadomo że są to telefoniczni domokrążcy. Natychmiast się rozłaczam i dodaję taki nr do czarnej listy w aFirewall. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    VortaL

    Wrzuć na czarną i po sprawie, to jak ulotkarze przy dworcach. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    maxprzemo

    Czarna lista nie rozwiązuje problemu . Bo przyjdzie powiadomienie o nie odebranym połączeniu . Takich połączeń mam w tym tygodniu 2-3 dziennie gdzie przez ostatnie pół roku było może z 3-5 połączeń ogólnie, wiec coś jest nie tak. A ja chcę definitywnie żeby przestali do mnie dzwonić konsultanci z ofertami . Wyczytałem że muszę wysłać im pismo o nie udzielaniu pozwolenia do przetwarzania moich danych osobowych. Ma ktoś może wzór takiego pisma ? I czy wystarczy że wyślę im maila, czy musi być to list wysłany pocztą ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dzidexx

    znajdziesz na stronie operatora w swoim koncie.

    Call control .apk - opcja odbierz i rozłącz.

    Kontakt - edycja - 3kropki/menu - na pocztę

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    do mnie dzwonili powiedziałem ,że maja nie dzwonic do mnie już z żadna oferta bo nie wezmę i od dawna dawna  nie dzwonili 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    alfabet

    A co za problem zastrzec swoje dane o BOA w tym brak zgody na przetwarzanie danych w celach przedstawienia oferty operatora i firm trzecich. Trzeba zastrzec swoje dane, wywalić numer z książki adresowej.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    xperiagosc

    Ja tylko raz miałem coś takiego, w zeszłym roku bodajże. Ale u mnie samo ustało, bo dzwonili najczęściej jak w pracy byłem a u mnie szefostwo dosyć niechętnie patrzy na odbieranie prywatnych telefonów w czasie pracy, więc nie odbierałem nieznanych numerów, a jak ostatni raz dzwonili, to w busie siedziałem, z pracy wracając. Pomyślałem że odbiorę i zobaczę, kto mi się tak dobija. Odbieram, a tsm automat: "proszę czekać na zgłoszenie się konsultanta". Rozłączyłem się natychmiast, i od tego dnia już spokój był.

    SM-T580 +Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    alfabet

    Często jest tak, że ludzie podpisują umowę na 24 miesiące wyrażając zgodę na m.in. zgody marketingowe, w tym nękanie telefoniczne, obniżając koszt abo o np. 5,99.  

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x