Witam.
Od 3 dni mam spory problem z konsultantami sieci Plus.
Mianowicie mam 2-3 połączenia od konsultanta dziennie które wyglądają następująco:
Dzwoni telefon ( numer 601 102 699 )
Odbieram
Gra muzyczka
koniec !
I to koniec ! Mogę czekać i czekać i tak nikt się nie ode zwie .
Rozłączam się
Oddzwaniam
Info od automatu że jest to dział obsługi klienta sieci Plus
Po co mi to dzwoni ? Nie wiem, złożyłem skargę do Plusa . Powiedzieli że sprawdzą sprawę.
Podczas składania skargi ( 25 min przy telefonie ) konsultantka Plusa pod koniec składania skargi zaproponowała mi ofertę internetu LTE bo niby jest gotowa WTF !!!
Ok już mi nerwy puściły ale ale. Zadzwoniłem do siostry która pracuje jako konsultant w malej sieci stacjonarnej . I przedstawiłem problem .
Najpierw mnie wyśmiała . Ale później potwierdziła że duże sieci wprowadzają nowy system i ten system najpierw wybiera numer i łączy się z odbiorcą a następnie odbiorca musi czekać aż konsultant znajdzie łaskawie czas i przedstawi nam nową super ofertę !!!
Ja się pytam co to jest !!! Kto to wymyślił i czemu jeszcze procuje na swoim stanowisku !!!