Ja jestem w Play 2,5 roku i nigdy nie było najmniejszych problemów. Do BOA dzwoniłem 2 razy, przedłużyć abonament i mixa. W obu przypadkach byłem przygotowany od a do z, taki abonament, taki telefon, takie usługi, to samo z mixem. Poczytałem wcześniej ofertę, regulaminy i nie byli w stanie mnie zaskoczyć. Podczas podpisywaniu umowy, przy kurierze, rzuciłem okiem na kwoty i czy reszta papierów (regulaminy) zgadza się z tym co czytałem . Telefon też rozpakowałem i sprawdziłem czy nie ma rys i tym podobnych. Wszystko sprawnie i szybko, akcja trwała 3-4 dni.
Co do jakości usług również nie zgłaszam żadnych żali. Zasięg jest, internet śmiga, pakiety są włączane po max 1h, od zaptaszkowania na Play24. Spotkałem się jednak, wśród znajomych, z problemem zasięgu czy zrywania połączeń. Być może to wina telefonu, kto wie...