Skocz do zawartości
malyuk

S6 EDGE-G925F Telefon po chwili rozmowy gubi zasięg, wymiana SIM nie pomogła

    Rekomendowane odpowiedzi

    Ja zauważyłem identyczną sytuację ale w t-mobile...

    Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam podobną sytuację play.Gdy np. wracam do polski, po przekroczeniu granicy mam wszystkie kreski, ale jest napisane "nie zarejestrwano w sieci", gdy wlacze transfer danych to internet normalnie dziala, ale nie moge wykonac zadnego polaczenia. Wszystko wraca do normy po wylaczeniu i wlaczeniu telefonu od nowa. ???

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dzejpi

    Ostatnio zauważyłam, że w trakcie rozmowy zdarza się że telefon się rozłącza (po ok.1-3min.). Raz są wszystkie kreski zasięgu, a innym razem nagle nie ma żądnej. Oddzwaniam i rozmowa (najczęściej, bo zdarza się że jednak mnie ponownie rozłączy) już idzie bez zakłóceń przez kolejne kilkanascie(dziesiąt) minut. Nie dzieję sie tak z każdą rozmową, ale na tyle często, że zaczyna mnie to irytować.

    Edytowane przez dzejpi

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam mam podobny problem mój telefon traci zasięg np. ktoś chce do mnie zadzwonić i telefon jest nieosiągalny jest to bardzo denerwujące niedawno wszystko było okej dopiero od niedawna zaczęły się takie problemy , słyszałem ze to przez jakaś aktualizacje która była całkiem niedawno , ma ktoś jakieś rozwiązanie poza serwisem czy jednak musi tam pójść . Proszę o pomoc ... z góry dzieki

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czy komukolwiek udało się zweryfikować przyczynę takiego stanu rzeczy? (tzn telefon ma zasięg a nie można wykonać połączenia jak również nikt nie może się do mnie dodzwonić) Jest jakieś rozwiązanie bez konieczności wizyty w serwisie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Problem rozwiazany? Jak nie to wejsc w ustawienia polaczen, sieci komorkowe, punkty dostepu, wchodzimy w nasz punkt dostepu ten ktory jest zaznaczony i odnajdujemy TypAPN zapewne wpisane jest default musimy to zmienic czyli ma byc default, supl nastepnie protokol APN wybieramy tylko IPv4 zapisujemy ustawienia. Wylacz i wlacz tel zobacz czy dziala i daj znac. Nie ktorym to pomoglo.

     

    default, supl

     

    IPv4

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam wszystkich otóż posiadam Galaxy S6 EDGE odkupiłem go od kuzyna wiedząc że 'gubi' zasięg.Otóż wymieniał osobiście kuzyn antenę GSM coś tam pomogło ale problem powrócił.Gdy ja go odkupiłem przez kilka dni miałem spokój wszystko działało jak należy zasięg był.Natomiast po pewnym czasie faktycznie telefon zaczął gubić zasięg co było nie do zniesienia.Oddałem go do naprawy być może coś z softem.Kuzyn miał z sieci Plus ja miałem kartę z PLAY.Miałem różne softy wgrywane problem ucichł ale znowu się pojawił.Dziś oddałem go żeby zrobić ROOTA pan powiedział że gorzej nie będzie i chyba powinno pomóc.Od pana dowiedziałem się że czasami gubi też kod IMEI nie wiem co może być to spowodowane.Pytanie dla forum czy ROOT coś pomoże? Wiem że można pozbyć się problemu wymieniając płytę główną.Czy ma ktoś pomysł albo miał taki problem i zna rozwiązanie ? Kartę sim wymieniałem na nową aby sprawdzić czy na pewno wina leży po stronie telefonu oczywiście nic to nie pomogło.Czekam na odpowiedź lub na ewentualną pomoc pozdrawiam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, zakupiłem telefon samsung galaxy s6, i problem jest tego typu ze mam numer w play i po włożeniu karty do telefonu nie mam zasiegu, czasem sie pojawi ale zniknie oraz dodam ze na telefonie jest jakies three co uk.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ustawienia> Informacje o urządzeniu >numer modelu/informacje o oprogramowaniu

    to tak dla przypomnienia...jak mamy zgadnąć co to za model? 

    prawdopodobnie jakiś anglojęzyczny. podaj co tam masz, może możliwy będzie debranding 

    a tak nawiasem mówiąc, po co ludzie kupujecie coś, co może mieć problem w naszej szerokości geograficznej?

    jakby Ci zaproponowali nowy S6 SM-G920P albo SM-G920A  za przysłowiową "stówę" to też byś kupił?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    15 minut temu, sabrex11 napisał:

    ustawienia> Informacje o urządzeniu >numer modelu/informacje o oprogramowaniu

    to tak dla przypomnienia...jak mamy zgadnąć co to za model? 

    prawdopodobnie jakiś anglojęzyczny. podaj co tam masz, może możliwy będzie debranding 

    a tak nawiasem mówiąc, po co ludzie kupujecie coś, co może mieć problem w naszej szerokości geograficznej?

    jakby Ci zaproponowali nowy S6 SM-G920P albo SM-G920A  za przysłowiową "stówę" to też byś kupił?

     

    41398863_262869197899753_536829852112650240_n.png

    41469694_1990048514388621_8285218542228340736_n (1).png

    41477492_231507824378729_8647475501520125952_n.png

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x