janekg16 Muszę wysłąć swoją lune do serwisu, ale mam problem na karcie gwarancyjnej nie mam uzupełnionych danych sprzedawcy, brak pieczątki i podpisu , czy jest ktoś kto wysyłał telefon do serwisu bez podbitej gwarancji i przyjeli?, dowód sprzedaży jest naklejka na karacie gwarancyjnej jest
9tysiecy Mój tata wysyłał myPhone next-s do serwisu na niepodbitej z dowodem zakupu i mu naprawili i chyba podbili.
janekg16 o jest problem bo kupowałem na allegro od firmy ze szczecina a jestem z opolskiego, napisałem na e-miala z faktury narazie cisza daltego zastanawiam się czy mogę wysłać bez tego
pavlikdc Powinni przyjąć. Ja mam białą malutką plamkę na ekranie, pisałem a jestem w takiej samej sytuacji (zakup na allegro a telefon z biedronki z drugiego końca Polski) i po kontakcie i wyjaśnieniu sytuacji kazali przysłać ale machnąłem ręką bo plamka wiele nie przeszkadza a reszta działa znakomicie.
janekg16 Ja mam właśnie juz 4 białe plamki + do tego głośnik do wymiany zaczął brzęczeć przy max głośności ( amigo os bez viper ex,)
78just Muszę wysłąć swoją lune do serwisu, ale mam problem na karcie gwarancyjnej nie mam uzupełnionych danych sprzedawcy, brak pieczątki i podpisu , czy jest ktoś kto wysyłał telefon do serwisu bez podbitej gwarancji i przyjeli?, dowód sprzedaży jest naklejka na karacie gwarancyjnej jest jaki problem skontaktowac sie z serwisem myPhone przez mail, FB czy telefon i zapytac ?
peyo5582 nedawno wyslalem telefon do sewisu z niedzialajacym dolnym glosnikiem, serwis stwierdzil ze tel. byl zalany i anulowali mi gwarancje, klucilem sie z nimi ze to niemozliwe bo telefon nigdy nie mial kontaktu z woda to przyslali mi fotki rozkreconego telefonu z polozona obok zardzewiala plytka wciskajac kit ze to moj telefon, odeslali go zpowrotem i glosnik wymienilem w innym serwsie za 10 zl ale co najlepsze po rozkreceniu okazalo sie ze plytka lsni nowoscia i w telefonie brak sladow jakiego kolwiek zalania a serwisant widzac zdjecia jakie dostalem od mP stwierdzil ze to zupelnie inny telefon 🙂 taki mP ma swietny serwis. wczesniej tez mialem z nimi problem bo po pierwszej naprawie odeslali tel nie poskrecany i bez srubek i po odeslaniu go przez RTV spowrotem beszczelnie chcieli mi wmowic ze to ja go rozkrecilem ze stwierdzili nieautoryzowana ingerencje w sprzet ale wraz kolesiem ze sklepu ktory widzial w jakim stanie odeslali lune klucilem sie z nimi i przyznali mi racje teraz niewiem czy poprostu zrobili to za ostatnie problemy !? dla mnie ZENADA !!! Sprawa poszla do UOKiK i zobaczymy jak teraz beda sie bronic 🙂