Skocz do zawartości
burdeloso

Uszkodzona płyta główna i brak gwarancji

    Rekomendowane odpowiedzi

    Cześć, jakiś czas temu kupiłem nowego Note 4 wersja C z exynosem, po jednym dniu system złapał bootloopa (chyba padła płyta główna), na początku myślałem, że jest to problem z softem więc przywróciłem oprogramowanie za pomocą Kies, nic nie pomogło, wgrałem więc niebrandowany soft (fabrycznie był z play) lecz to też nie przyniosło rezultatu. Oddałem telefon na naprawę płyty głównej w ramach gwarancji lecz cudowny serwis Regenersis odesłał mi telefon po tygodniu z ANULOWANĄ GWARANCJĄ z powodu ingerencji w oprogramowanie. I tym sposobem zostałem z nowiutkim Note 4 z uszkodzoną płytą główną i anulowaną gwarancją.

    To nie był żaden CM czy inny customowy rom tylko OFICJALNY soft Samsunga na Polskę dla Note 4.

     

    Co w takiej sytuacji mogę zrobić ?

    Czy mogę liczyć jeszcze na naprawę przez samsunga, czy muszę już to robić we własnym zakresie?

    I jaki jest mniej więcej koszt płyty głównej do Note 4 z exynosem ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Wydaje mi się, że najlepiej dokładnie opisz co się dzieje, co robiłeś, jak to się stało. Aby zajmowało przynajmniej pół kartki A4 a nie tylko podpisane "nie działa". Jeżeli to nie pomoże to napisz wiadomość do kierownika. Na szczęście nie miałem doświadczenia z firmą Regenersis ale z tego co czytam w internecie to raczej wątpliwa przyjemność.

    Tak w ogóle - to chyba gwarancja obejmuje sprzęt a nie oprogramowanie, więc jeżeli miałeś oryginalne oprogramowanie a nie custom rom (np. miui,cm) to o ile tak jest jak napisałem trochę wyżej to muszą ci naprawić telefon.

    Edytowane przez Matess1999

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    DaN995

    Pisz bezposrednio do samsunga. Wraz z opisem calej sytuacji oraz tym jak Ciebie regenersis potraktowalo.

    Note 4 & Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dostałem odpowiedź
    "Producent nie udostępnia oficjalnego oprogramowania do samodzielnego wgrywania i nie wspiera tej czynności."

    I serwis postąpił według procedur, więc jestem w d***.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cenioo

    A knoxa nie miałeś nabitego? Sprawdzałeś w ogóle to?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    hitman12
    Napisano (edytowane)

    Ja bym radził złożyć skargę u Rzecznika Praw Konsumenta.Co do firmy Samsung już od Lutego b.r podziękowałem tym panom i jak na razie jestem więcej niż zadowolony  :DD

    Edytowane przez hitman12

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@burdeloso Widzę nie tylko ja mam problemy z serwisem Samsunga, nie zazdroszczę Ci tej sytuacji. A mam takie pytanie bo nie napisałeś o tym gdzie kupiłeś telefon ? i czy był fabrycznie nowy z zaplombowanym pudełku jak go odbierałeś ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pobutek

    A jeżeli padnie płyta że nie idzie odpalić telefonu jest możliwość sprawdzenia czy jest knox nabity lub było coś wgrywane ???

    Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie można odpalić download mode i tam wszystko widać, recovery mode nie działa.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x