Witajcie,
jakieś dwa tygodnie temu kupiłem Wildfire S i ode tego czasu występuje ten problem. Chodzi o to, że telefon ma zasięg a nie można się do mnie dodzwonić - mówi że abonent jest czasowo niedostępny, a ja po kliku minutach dostaje SMSa o próbie połączenia. Nie jest to na pewno wina sieci ani karty SIM, ponieważ problem zaczął się dokładnie wtedy kiedy zmieniłem poprzedni na Wildfire S. Zrobiłem trochę testów i wygląda to tak, telefon leży na biurku, ma 3 nawet 4 kreski zasięgu (nie ważne czy to sieć 3G czy 2G - w obu przypadkach tak samo). Z drugiego numeru dzwonie na swój i ... abonent czasowo niedostępny i tak przez 3-5 minut i dopiero po którejś z kolei próbie się dodzwaniam. Kilka razy znów dzownie - jest OK, telefon dzowni. Za chwilę znowu wybieram numer do Wildifre S i znów "abonent czasowo...". Mój kolega również kupił taki sam telefon i też ostatnio gdy do niego dzwonię czasem mówi że niedostępny. Zdarzyło się też kilka razy że przerwało mi rozmowę, i po przerwaniu mój rozmówca znów przez kilka minut nie mógl się do mnie dodzownić oraz również moje próby oddzwonienia do niego kończą się wybieraniem numeru i rozłączeniem zanim nastąpi połączenie. Po chwili wszystko wraca do stanu normlanego. Próbowałem już zrobić reset do ustawień fabrycznych ale nic to nie dało, dalej to samo. Czytałem, że może to być wina radio romu.
Czy jest jakiś sposób w jaki mogę to naprawić? Korzystam aktywnie z telefonu, w ciągu dnia otrzymuję dużo połączeń i wiele osób nie może się do mnie dodzwonić.
Pozdrawiam i czekam na jakąś pomoc 😛