W środę poszedł na gwarancję. U mnie akurat problem rozwiązywało zwolnienie procka do 480MHz, ale mi nie chciało się męczyć to wysłałem im. Mam nadzieję że trafi spowrotem do mnie jak najszybciej 😛
Hm, z tego co pamiętam to wysyłasz WSZYSTKO (instrukcje, ładowarki, słuchawki, kabelki, ale bez karty pamięci, bo to nie należy do zestawu telefonu) w ORYGINALNYM OPAKOWANIU. Wysyłka jest zawsze na Twój koszt, oni ją potem będą na swój odsyłać. Ja zawsze jak wysyłałem na gwarancję, to robiłem to przy pomocy Poczty Polskiej. Polecony Priorytet - 2 dni i będzie tam gdzie chcesz, a jeśli się martwisz, że zgubią, to doklej zwrotkę
😉
Zagadałem z konsultantem LG na jakimś czacie i mi podał wszystkie numerki i zadzwoniłem po kuriera i wziął paczkę na koszt LG. I właśnie zacząłem martwić się o zwrotkę, ale na kserze faktury był adres, może się domyślą. 🙂
EDIT. Telefon wrócił, napisali tylko "usterka nie wystąpiła w serwisie" -.- Włożyłem karte, włączyłem film. 11 minut ładnie grało i wyłączył się. Myśle, żeby odesłać im jeszcze raz aż do skutku. A jeśli nie wykryją nic to tak jakby nie liczą się te 3 razy żeby wymienili na nowy?
EDIT2. Pisałem z konsultantem. Napisał żebym napisał reklamację i odwołał się od decyzji serwisu, zobaczymy co z tego będzie...