Skocz do zawartości
Gość Plichu

Instalacja custom romu Sensation

    Rekomendowane odpowiedzi

    Pytanie. Czy instalując stock rom z ruu, też powinienem robić fullwipe. W htc tp2 po zrobieniu wipa tel ładował się do botloadera i tam widział połączęnie usb i pozwalał instalować ruu. Jak jest tu bo tej informacji nie znalazłem na tym forum, a nie mam zamiaru nic skopać. s-off, root i cmd jest, tylko cid się niebawiłem bo nie ma potrzeby na razie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    vigura

    Witam, jestem nowy

    Chciałem zmienić rom w swoim sensation na ics lecz za każdym razem przy roznych romach przy włączniu tel zacina sie na ekranie powitalnym (testowalem z 5 roznych romow ics) , niewiem czego moze to byc wina, wyczytalem gdzies ze trzeba wgrac to coś PG58img.zip, proboje go wgrac tak samo jak rom lecz wyskakuje komunikat "instalation aborded", jedyny rom jaki udalo mi sie wgrac to jakis stary revolution.

    Może mi ktoś jakoś pomóc ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przed wgraniem ICS, należy: zrobić SUPERCID, uaktualnić FIRMWARE ze strony Mike (temat ARHD na XDA). Potem obraz firmweru ten plik na początku z P, nalezy usunać z karty i zainstalować rom -- pamietać trzeba, że zip z romem uprzednio musi byc na karcie, chyba, że macie czytnik a ten wymaga sie by usunąć plik firmweru jesli juz uaktualnimy telefon. Inaczej sie nam nie włączy bo będzie wykrywać update.

    SuperCID znajdziesz info jak zrobić na forum. Potrzebujesz do tego fastboota. Ide spać, jeśli ktoś inny nie śpi a może rozwinąć myśl, prosze pisać, trzeba chłopakowi pomóc ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    yusuf1

    Napisz moze na początku czy masz cid'a zrobionego. Ten plik nie flashujesz jak roma. Bootloader sam go wykrywa. Zanim jednak przystapisz do działań to zapoznaj sie dokładnie z wątkami ARHD i Elegancia (w Elegancia chyba dokładniej opisane). Tam kHoTeCek bardzo ładnie opisuje jak to uczynić. Tez kończę swoje whisky i idę spać. Chyba, ze jeszcze sobie poleje i mnie wena złapie... ;-)

    Ale poczytaj dokładnie, tam wszystko nasza kocica już napisała. Cieszę sie niezmiernie, ze mamy tutaj taka kobietę jak ona. Ja nawet angielskiego nie znam by móc cokolwiek na tym xda wyczytać i wszystko robię eksperymentalnie ;-)

    Jeszcze taka rada na koniec:

    Jest tutaj wiele kompetentnych osób które bardzo chętnie pomogą ale jeśli nie wykażesz choć odrobiny chęci i nie poczytasz interesującego Cie tematu od początku do konca, to nie licz na to, ze bedziesz miał to wyłożone jak na tacy bo wierz mi, nie jest przyjemne co chwila pisac tego samego.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    vigura

    mimo kilku dni staran i kilku poradnikow za nic niewiem jak zmienic cid, mam wgrany 4ext, robie tak : włączam bootloadera->recovery->revolutionary.exe(na kompie)-> wtedy w revolutionary wywala błąd "Your device: /sbin/sh: getprop: not, with HBOOT /sbin/sh: getprop: not is not supported at this time" wie ktoś co robię źle prosze o szybka odp ale nie typu zebym sobie poszukal bo szukalem dosc dlugo. z góry THX

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    vigura

    dzięki wszystkim, prace posunęły się dalej, zmienilem cid, firmware i teraz wgrywam ics, zobaczymy co z tego wyjdzie a:P

    ---------- Post dołączono o 22:35 ---------- Poprzedni post napisano o 22:32 ----------

    no i niestety problem, pojawia sie animacja, po niej logo htc i znowu animacja i tak w kolko w nieskonczonosc, niemam pojecia co teraz z tym zrobic.

    ---------- Post dołączono o 22:55 ---------- Poprzedni post napisano o 22:35 ----------

    problem rozwiazany , dzieki wszyscy mają piwo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam

    Jako że jestem nie obyty w kwestiach androida to nie chcił bym odrazu zepsuc tel :P

    Mam pytanie. Chciał bym wgrac tego ROM'a ELEGANCIA 1.4.5 - GB 2.3.5 czy jeśli zastosuje się do tutoriala http://forum.android.com.pl/f321/s-off-and-root-sensation-85796/ a następnie http://forum.android.com.pl/f320/instalacja-custom-romu-sensation-85968/ będzie OK. CZy powinienem jeszcze coś wiedzieć.

    Może jest gdzieś jeszcze poradnik który przeoczyłem...:)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Myśle, że to wszystko, do GB potrzebujesz w zasadzie s-off i root, potem tylko wgrać recovery i rom i tyle ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x