Skocz do zawartości
Yavriel

WAŻNE Wymiana tabletów Shield z wadliwą baterią

    Rekomendowane odpowiedzi

    ern

    Uwaga!

    Jak donosi XDA jest zmiana w dostarczaniu OTA:

     

    EDIT: The urgent OTA is currently not getting sent out to any devices anymore, not even to those who have been getting it before.
    EDIT 2: The urgent OTA is now being delivered again, this time named "ST - yy"!

     

     

    Źródło:

    http://forum.xda-developers.com/shield-tablet/general/kill-kill-switch-shield-tablet-xx-t3179489

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czy ktoś się zastanawiał jak jest z gwarancją? Jeszcze nowego tabletu nie otrzymałem i zastanawiam się czy wymienione urządzenie ma taki sam IMEI - co jest raczej mało prawdopodobne. Niestety w naszym kraju warunkiem gwarancji jestposiadania dokumentu zakupu z numerem IMEI zgodnym z tym na urządzeniu. Pisałem w tej sprawie do Nvidii ale nie byli w stanie jasno odpowiedzieć w jaki sposób przeprowadzić ewentualny serwis gwarancyjny nie posiadając takiego dokumentu.

    Edytowane przez LordFilipek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Akagi

    Najprawdopodobniej gwarantem staje się bezpośrednio Nvidia a nie sklep w którym kupiłeś tablet. Gdy kilka miesięcy temu miałem problemy z Shieldem (kupionym w Agito.pl) kontaktowałem się bezpośrednio z supportem Nvidii,i to przez nich załatwiana była wymiana urządzenia na nowe.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Najprawdopodobniej gwarantem staje się bezpośrednio Nvidia a nie sklep w którym kupiłeś tablet. Gdy kilka miesięcy temu miałem problemy z Shieldem (kupionym w Agito.pl) kontaktowałem się bezpośrednio z supportem Nvidii,i to przez nich załatwiana była wymiana urządzenia na nowe.

    Tak też mi powiedzieli na infolinii ale na podstawie czego respektują gwarancje? Trzeba gdzieś sprzęt rejestrować? Nie słyszałem o przypadku by komuś coś przyjęto na gwarancje bez konieczności okazania dowodu zakupu no chyba że jest to Rolls Royce... 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Siema, mam pytanie dotyczace tego fragmentu z XDA.
    "Why would I want to also do the fix on my new tablet too?

    The update is signed by Nvidia, and communication with the OTA server does not use HTTPS, so, for example, a malicious WiFi network could MITM your connection and cause this update (as well as any other signed update) to be flashed to your new tablet without your permission, thus permanently disabling it too. If you have the stock recovery, only updates signed by Nvidia can run. The story might be slightly different if your recovery doesn't enforce signature verification (such as TWRP and CWM by default)."
    Czy jest prawdopodobienstwo, ze moj stary tablet bedzie nadal dzialal, a zablokuja nowego?

    Z gory dzieki, pozdrawiam ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Akagi

     

    Najprawdopodobniej gwarantem staje się bezpośrednio Nvidia a nie sklep w którym kupiłeś tablet. Gdy kilka miesięcy temu miałem problemy z Shieldem (kupionym w Agito.pl) kontaktowałem się bezpośrednio z supportem Nvidii,i to przez nich załatwiana była wymiana urządzenia na nowe.

    Tak też mi powiedzieli na infolinii ale na podstawie czego respektują gwarancje? Trzeba gdzieś sprzęt rejestrować? Nie słyszałem o przypadku by komuś coś przyjęto na gwarancje bez konieczności okazania dowodu zakupu no chyba że jest to Rolls Royce... 

     

    Wydaje mi się, że Nvidia ma numery imei zarówno urządzenia z wadliwą baterią jak i nowego i są one powiązane. W przypadku wymiany gwarancyjnej poproszą Cię o cytuje:

    "Imię i nazwisko: 

    adres: 

    miasto: 

    kod pocztowy: 

    województwo: 

    numer telefonu: 

    e-mail:

    numer tabletu (NVIDIA part number, znajdzie się na pudełku): w formacie: 940-81761-2505-XXX 

    numer seryjny (na tablecie): 

    data zakupu: 

    miejsce zakupu, cena:

    Wszystkie informacje są obowiązkowe. Będą wykorzystane tylko w celu wymiany Twojego tabletu, nigdzie ich nie ujawnimy.

    Ponadto konieczne będzie przesłanie skanu dowodu zakupu oraz zdjęcie numeru seryjnego z pudełka tabletu."

    Takie dane chcieli ode mnie przy wymianie gwarancyjnej.

    Podając numer nowego tabletu łatwo powiążą go z wadliwym modelem którego numer widnieje na dokumencie zakupu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak własnie dziś mija27 dni odkąd złożyłem formularz o wymianę urządzenia... napisaniu wiadomości do Nvidii z zapytaniem o możliwość śledzenia przesyłki dostałem odpowiedź że przesyłka nie została jeszcze nadana... 

    Czy ktoś jeszcze czeka? Widziałem że niektórzy dostali po 17 dniach do wypisania formularza. 

    Wersja LTE 32 GB

    Edytowane przez LordFilipek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    grossvs

    Po tych 17 dniach o których piszesz był pierwszy rzut tabletów wi-fi, natomiast pierszy rzut wersji LTE był 25go - ja dostałem tablet 27go (kurier UPS) skoro się nie załapałeś to musisz czekać na następną partię. Wymianę zgłosiłem 1.08.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dostałem własnie info od Nvidii... Kpina...

     

    Dear NVIDIA tablet owner,

    We apologize for the delay in sending your replacement SHIELD Tablet.

    We are fulfilling claims as quickly as we can, in the order in which they were received. In some cases, we are running behind our target delivery of 2-4 weeks. We’re doing everything we can to accelerate the schedule.

    We’ll notify you when your unit ships. In the meantime, should you have any questions, please contact us at [email protected].

    Thanks for your patience.

    NVIDIA Edytowane przez LordFilipek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x