Skocz do zawartości
lukasz51211

Citytab supreme 8 i Windows 10

    Rekomendowane odpowiedzi

    Mam problem z moim tabletem, chciałem przywrócić ustawienia do stanu początkowego i podczas przywracania wyskoczył błąd o niemożliwości wykonania przywracania po czym tablet się zrestartował.

    Teraz gdy chce go uruchomić na ekranie świeci tylko mała biała kreska w rogu, tablet nie chce nawet wejść do biosu.

    Czy wysyłając tablet na gwarancji uwzględnią taki problem ?? czy można jakoś samemu rozwiązać ten problem.

    Miałem zainstalowany na nim system Windows 10

    Edytowane przez lukasz51211

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    możesz popróbować kombinacji klawiszy power + vol + lub vol- lub wszystkie na raz. na androidzie to działa a na Windowsie nie wiem ale warto spróbować. jeśli się nie uda to gwarancja. mi wymienili na inny egzemplarz po miesiącu oczekiwania, powód to częste zwiechy czyli trudne do udowodnienia. u ciebie sprawa jest ewidentna.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Krótko mówiąc zaktualizowałeś system do windowsa 10 po czym stwierdziłeś że zresetujesz tablet do stanu początkowego, i masz problem ponieważ podczas aktualizacji do 10, jest czyszczony całkowicie dysk i po takiej czynności na ma z czego Ci zbootować systemu, na gwarancji Ci tego nie zrobią. 

     

    Poniżej stanowisko Colorovo na temat aktualizacji.

     

    Producent nie przewidywał, ani nie przewiduje wsparcia dla systemu Windows 10. Wszelkie modyfikacje oprogramowania, BIOSu, zmiany/usuwanie partycji użytkownik przeprowadza na własną odpowiedzialność, gdyż są one przekroczeniem warunków eksploatacyjnych i skutkują utratą gwarancji na urządzenie.
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    dobrze że podałeś tą informację. do głowy by mi nie przyszło że nie powinno się aktualizować do win10

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Móc można tylko że nie wspierają tej wersji, aczkolwiek udostępniają oryginalny obraz windowsa 8/8.1 ftp://ftp.abcdata.com.pl/Colorovo/ tylko jeszcze nie miałem czasu żeby się za to zabrać i sprawdzić jak to działa w praktyce. 

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    schreder

    @@archimedius

    A czy cały ten folder to będzie to co jest na partycji recovery? Mam Colorovo 8" z 3G i się właśnie zastanawiam jak by z tych plików w razie czego skorzystać.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Odesłałem tablet do serwisu i wymienili mi na nowy egzemplarz, niestety muszę zostać przy windows 8.1 chociaż na windows 10 pracowało się znacznie lepiej

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    mam identyczny problem zaktalizowalem do win 10 i nie moge wejsc do biosu tylko biala kreska czy nie ma innego sposobu wgrania bootloadera?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Spróbuj podłączyć klawiaturę przez USB i podczas włączania tabletu klikaj cały czas ESC. Może uda ci się wejść do UEFI/BIOS'u a jak ci już się uda to droga do naprawy jest już łatwa.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    mam identyczny problem zaktalizowalem do win 10 i nie moge wejsc do biosu tylko biala kreska czy nie ma innego sposobu wgrania bootloadera?

     

    Ja swojego citytaba zareklamowałem  u sprzedawcy, reklamacja została rozpatrzona pozytywnie - zwrot kasy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x