Witam,
Kupiłem dzisiaj HTC Wildfire S w abonamencie w Plusie i mam kilka drobnych problemów. Jako, że jest to mój pierwszy telefon w abonamencie (wcześniej korzystałem tylko z Mixa) nie za bardzo umiem sobie poradzić nawet z najprostszymi rzeczami. Oto moje pytania:
1. W abonamencie przysługuje mi wybór 2 numerów, do których mogę wykonywać darmowe, nielimitowane połączenia w Plusie. Za nic w świecie nie wiem jednak jak zdefiniować te numery. W Mixie wystarczyło wprowadzić kod i koniec, a tutaj wiem jedynie, że mam dzwonić do biura obsługi, ale potem jak słyszę te instrukcje w słuchawce to się po prostu gubię :/
2. Jaki jest najlepszy sposób na kontrolę wydatków w abonamencie? Mam 100 darmowych minut i nie chciałbym (wręcz nie mogę sobie pozwolić) na przekroczenie ich. Innymi słowy jeżeli mój abonament to 39,90 to chcę płacić rachunki na taką właśnie kwotę, nie większe. Czy jest możliwość założenia jakiś limitów? Pod jakim numerem mogę sprawdzić stan konta lub coś w tym stylu?
3. Pytanie nie związane z tematem abonamentu, ale chodzi o koszty. Czy kiedy w HTC mam wyłączoną sieć komórkową to nie będzie mi zżerało kasy, prawda? Chodzi mi na przykład o taką sytuację:
Mam wyłączone "Sieci komórkowe" i chcę by pogoda aktualizowała mi się kiedy jestem w domu poprzez WiFi. Mam więc włączone w opcjach lokalizacji "Skorzystaj z sieci bezprzewodowych". Czy jeżeli wyjdę z domu to widget będzie łączył się z internetem poprzez sieć komórkową jeżeli mam ją wyłączoną? Wiem, że to skomplikowanie opisałem ale chodzi o to, że ogólnie mam wyłączoną sieć komórkową, ale w lokalizacji mam włączone "skorzystaj z sieci bezprzewodowych". Czy wtedy zżera mi kasę?
4. Czy korzystanie z GPS w jakikolwiek sposób pobiera pieniądze czy jest całkowicie darmowe?
Z góry dzięki za odpowiedzi 🙂