Witam,
niedawno nabyłem LG G Pad 8.0 (Android 5.0.2) i mam tam zainstalowane Shadowrun:Dragonfall, które przeważnie po kilku minutach gry restartuje się tak jakby brakowało jej pamięci RAM (nie wywala do launchera ale po prostu zaczyna ładować się od nowa).
Zdaję sobie sprawę, że optymalizacja gry pozostawia wiele do życzenia i lepszy byłby sprzęt z 2GB ale mam także telefon Lenovo A820 (Android 4.1.2) na którym ta gra potrafi się przyciąć ale nigdy się nie wywala.
Lenovo A820 ma:
Mediateka MT6589 4 x 1.2 GHz
PowerVR SGX 544MP1
1GB RAM.
LG G Pad 8.0 ma:
Snapdragona 400 4 x 1.2 GHz
Adreno 305
1GB RAM
Moje pytanie brzmi. Czemu na Lenovo gra się nie zawiesza mimo, że Lenovo ma gorsze CPU i GPU a ilość RAM oba sprzęty mają taką samą? Czy to wina Lollipop? Jeśli tak to czy mogę w jakikolwiek sposób wymusić na Androidzie aby nie ubijał tej gry (wyższy priorytet procesu czy coś podobnego)? Root zrobiony, Greenify zainstalowany, RAM przed grą także oczyszczałem choć wiem, że teoretycznie nie jest to potrzebne i nie muszę tego robić.
Z góry dziękuję za pomoc