robek997 Witam. Dziś stałem się szczęśliwym (w sumie to się jeszcze okaże) posiadaczem Z Ultra. Wszystko było w porządku do momentu aktualizacji do androida 5.0.2. Gdy karta sim jest w telefonie co chwilę pojawia się komunikat"Niestety, proces com.android.phone został zatrzymany". Przywracałem do ustawień fabrycznych, robiłem reset wciskając przycisk zasilania wraz z przyciskiem + głośności (podczas gdy tel był włączony) i nic nie pomogło. Problem występuje nadal. Jest to niestety bardzo uciążliwe, gdyż podczas wyświetlania się komunikatu zasięg sieci zanika. Bardzo proszę o pomoc.Pozdrawiam serdecznie.Robert.
robek997 Robiłem tak podłączając telefon pod komputer. Resetowałem czerwonym przyciskiem pod zaślepką do karty sim. Przy wyłączonym tel próbowałem kombinacji klawiszy, ale żadna nie działała i nie pojawiło się menu. Oddawać na gware? Najgorsze jest to, że na wcześniejszej wersji androida wszystko było okej. Jak karty sim nie ma w telefonie to żaden taki komunikat się nie pojawia. Co jeszcze mogę zrobić?PS. Do tego za każdym razem kiedy pojawia się komunikat, pojawia się również komunikat o tym, że przesyłanie danych sieci komórkowej jest wyłączone. (wyłączyłem bo nie chcę zjadania pakietu i włączam tylko wtedy kiedy chcę skorzystać).
#plus Naciśnij i trzymaj VOLUME (+) + Home. Trzymając te dwa przyciski naciśnij Power przez 2-3 Sekundy Puść jedynie Power, ale wciąż trzymaj Vol. (+) + Home Przy pomocy Vol. (-) wybierz wipe data/factory reset > Naciśnij Power LG G2 ®
robek997 Dzięki za odpowiedź.Mówiąc przycisk home masz na myśli przycisk ekranowy?(no bo fizycznego przecież nie ma) Robiąc tak, telefon reaguje w taki sposób jakbym nacisnął sam przycisk vol + razem z przyciskiem zasilania czyli wibruje 3 razy i się wyłącza. PS. W telefonie jest oryginalny soft, telefon nie był odblokowywany, ani nic z tych rzeczy.
robek997 W pierwszym poście napisałem, że i to niestety nie pomogło. [ Dodano: 11.08.2015 - 20:52] Ma ktoś może jeszcze jakieś pomysły lub spotkał się z takim problemem? Czy pozostaje mi wysyłka na gwarancję?
ch3mn3y Wgraj soft jeszcze raz przez program PC Companion (opcja Naprawa). Coś się po prostu źle zaktualizowało przy przejściu na Android 5.0.
robek997 Telefon poszedł na gwarancję. Została wymieniona płyta główna. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam 🙂