Skocz do zawartości
robek997

Problem: "Niestety, proces com.android.phone został zatrzymany"

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam. Dziś stałem się szczęśliwym (w sumie to się jeszcze okaże) posiadaczem Z Ultra. Wszystko było w porządku do momentu aktualizacji do androida 5.0.2. Gdy karta sim jest w telefonie co chwilę pojawia się komunikat  "Niestety, proces com.android.phone został zatrzymany". Przywracałem do ustawień fabrycznych, robiłem reset wciskając przycisk zasilania wraz z przyciskiem + głośności (podczas gdy tel był włączony) i nic nie pomogło. Problem występuje nadal. Jest to niestety bardzo uciążliwe, gdyż podczas wyświetlania się komunikatu zasięg sieci zanika. Bardzo proszę o pomoc. 

    Pozdrawiam serdecznie.
    Robert. 

    Edytowane przez robek997

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    #plus

    Wykonaj HR (hard reset) z poziomu menu w telefonie nic Ci to nie da.

    LG G2 ®

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Robiłem tak podłączając telefon pod komputer. Resetowałem czerwonym przyciskiem pod zaślepką do karty sim. Przy wyłączonym tel próbowałem kombinacji klawiszy, ale żadna nie działała i nie pojawiło się menu. Oddawać na gware? Najgorsze jest to, że na wcześniejszej wersji androida wszystko było okej. Jak karty sim nie ma w telefonie to żaden taki komunikat się nie pojawia. Co jeszcze mogę zrobić? 

    PS. Do tego za każdym razem kiedy pojawia się komunikat, pojawia się również komunikat o tym, że przesyłanie danych sieci komórkowej jest wyłączone. (wyłączyłem bo nie chcę zjadania pakietu i włączam tylko wtedy kiedy chcę skorzystać). 

     

    Edytowane przez robek997

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    #plus

    Naciśnij i trzymaj VOLUME (+) + Home.

    Trzymając te dwa przyciski naciśnij Power przez 2-3 Sekundy

    Puść jedynie Power, ale wciąż trzymaj Vol. (+) + Home

    Przy pomocy Vol. (-) wybierz wipe data/factory reset > Naciśnij Power

    LG G2 ®

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki za odpowiedź.

    Mówiąc przycisk home masz na myśli przycisk ekranowy?(no bo fizycznego przecież nie ma) Robiąc tak, telefon reaguje w taki sposób jakbym nacisnął sam przycisk vol + razem z przyciskiem zasilania czyli wibruje 3 razy i się wyłącza.

     

    PS. W telefonie jest oryginalny soft, telefon nie był odblokowywany, ani nic z tych rzeczy.  

    Edytowane przez robek997

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W ustawieniach tel >kopia zapasowa i resetowanie masz opcje ustawienia fabryczne, 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W pierwszym poście napisałem, że i to niestety nie pomogło. 



    [Dodano: 11.08.2015 - 20:52]

    Ma ktoś może jeszcze jakieś pomysły lub spotkał się z takim problemem? Czy pozostaje mi wysyłka na gwarancję? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ch3mn3y

    Wgraj soft jeszcze raz przez program PC Companion (opcja Naprawa). Coś się po prostu źle zaktualizowało przy przejściu na Android 5.0.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Telefon poszedł na gwarancję. Została wymieniona płyta główna. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam :) 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x