Skocz do zawartości
bie13n

info W-Support, serwis, gwarancja - dyskusja, opinie, wątpliwości, spostrzeżenia.

    Rekomendowane odpowiedzi

    bie13n

    Witam

    Jak wygląda gwarancja z telefonem z dystrybucji T-mobile. dziś zobaczyłem ze pękła mi tylnie szybka czy ktoś wie czy uznają taka gwarancję? Gdzie się zgłosić i jak postępować?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja miałem tak samo z moja z3 z tym że ja kupowałem ja w play. Oddałem to przez salon i jutro wraca do mnie naprawiony w ramach gwarancji

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bie13n

    Tak? Dzięki za info zgłoszenia się do t-mobile może coś pomoże :)

    PS jak wróci opisz jakoś naprawy :D i zrób test wodoodporny :P

    Edytowane przez bie13n

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Panel jest wymieniony na nowy i nie widzę żadnych defektów po wizycie w serwisie. Mogli jednak zrezygnować z aktualizacji oprogramowania ale może mają taką procedurę.

    Telefon dałem pod kran i wszystko działa. Mam również screen z testu szczelności z serwisu

     

    Spoiler

    2014-ER-11-65140017243402.jpg

     

    Edytowane przez patrikos23
    Filmy i obrazy wstawiamy w tagu SPOILER, poprawione. Proszę o tym pamiętać.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bie13n

    A jak myślicie zgłaszać różowa plamę na zdj aparatem? jeśli chce zrobić zdj jest widoczna różowa przezroczysta plamę na środku

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A nie miała tego naprawić jakaś ostatnia aktualizacja od Sony?? Zaktualizowałeś urządzenie?? Chyba, że źle przeczytałem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam. Czy serwis w Polsce przyjmie mi z3 z Niemczech? Jeśli tak to pod jakim warunkiem?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A masz oryginalny niemiecki dowód zakupu?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bie13n

    oddałem tel do t-mobile, w opisie usterki podałem peknięte szkiełko tylnie oraz wada fabryczna różowa plama podczas robienia zdjęć :(

    Jak sprawdzić stan reklamacji, o ile się da ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @up

    Można na stronie w-support podając nr imei telefonu. Oczywiście jeżeli ten już do nich dotarł

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x