Witam wszystkich!
Moim problemem jest praktycznie ciągłe "zawieszanie" się możliwości wykonywania połączeń i używania danych komórkowych na moim Galaxy S6 (Flat).
Telefon pracuje w sieci Orange, ma najnowszą aktualizację (5.1.1), niebrandowany, nie próbowałem wgrywania żadnych romów itp.
Przy posiadaniu nawet pełnego zasięgu (H, H+), telefon działa (tzn. wchodzi na strony internetowe, można telefonować, wysyłać sms-y), zaś po np. 1 minucie bądź 5 - różnie to bywa czasowo, by po chwili zablokować zupełnie te możliwości, pomimo tego że zasięg nadal jest pełen. Przykłady: podczas próby wybierania numeru, telefon W OGÓLE się nie łączy, nie ma żadnego sygnału, ciągle widnieje komunikat o wybieraniu numeru. Tak samo z internetem, żadne strony się nie ładują, inne aplikacji korzystające z transmisji danych komórkowych nie działają.
Wymieniałem już raz kartę, nic to nie dało. Dzwoniłem do pomocy technicznej Orange, jednak również bez skutku.
Co pomaga w przypadku zawieszenia? Np. włączając tryb samolotowy i po chwili go wyłączając telefon po zalogowaniu się do sieci działa normalnie, ale tylko na krótki czas. Tak samo z resetem urządzenia.
Nie mam pojęcia, jak poradzić sobie z tym problemem (poza oddaniem go na gwarancję), czy ktoś z Was ma może jakaś wiedzę na temat tego typu problemu?
Pomimo przeszukania wszystkich wątków na forum pomocy technicznej niestety nie znalazłem podobnego tematu, jak mój problem (zagraniczne fora o tym dysktują po troche).