Skocz do zawartości
Informujemy, że dzisiaj w godzinach 23:00 - 00:00 będą trudności z dostępnością forum z powodu prac konserwacyjnych
#plus

[d802] procedura wysłania telefonu na gwarancję?

Rekomendowane odpowiedzi

#plus

Witam, za jakieś 2tyg będę wysyłał swojego g2 na gwarancję z powodu odklejenia się górnego głośniczka który zatrzymał się jakimś cudem na tylnych przyciskach od aparatu podczas rozmowy rozmówcę słyszę zamiast sprzodu do z tych przycisków, teraz do Was pytanie koledzy na jakiej zasadzie mam go wysłać na serwis porzez wypełnienie formularza reklamacyjnego na stronie LG przyjeżdża kurier zabiera go? I to tyle? I najważniejsze wiem że serwis ma czas 14dni na naprawienie sprzętu, ile dni to zazwyczaj wszystko trwa? Bo nie wydaje mi się żeby serwis trzymał telefon aż 14dni z tak średnim uszkodzeniem. I jak opisać dokładnie swój problem? Żeby wiedzieli o co mi chodzi, bo różnie z tym bywa niestety dzięki za odpowiedzi! Pozdrawiam.

LG G2 ®

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeronimo

Automatyczna wiadomość


Wątek został przeniesiony z forum

"SmartWatch / SmartBandSamsung Galaxy GearSamsung Gear 2/Gear 2 NeoDyskusja Ogólna"

do

"LG - TelefonyLG G2 (D802)Dyskusja ogólna".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.