Skocz do zawartości
#plus

[d802] procedura wysłania telefonu na gwarancję?

    Rekomendowane odpowiedzi

    #plus

    Witam, za jakieś 2tyg będę wysyłał swojego g2 na gwarancję z powodu odklejenia się górnego głośniczka który zatrzymał się jakimś cudem na tylnych przyciskach od aparatu podczas rozmowy rozmówcę słyszę zamiast sprzodu do z tych przycisków, teraz do Was pytanie koledzy na jakiej zasadzie mam go wysłać na serwis porzez wypełnienie formularza reklamacyjnego na stronie LG przyjeżdża kurier zabiera go? I to tyle? I najważniejsze wiem że serwis ma czas 14dni na naprawienie sprzętu, ile dni to zazwyczaj wszystko trwa? Bo nie wydaje mi się żeby serwis trzymał telefon aż 14dni z tak średnim uszkodzeniem. I jak opisać dokładnie swój problem? Żeby wiedzieli o co mi chodzi, bo różnie z tym bywa niestety dzięki za odpowiedzi! Pozdrawiam.

    LG G2 ®

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeronimo

    Automatyczna wiadomość


    Wątek został przeniesiony z forum

    "SmartWatch / SmartBandSamsung Galaxy GearSamsung Gear 2/Gear 2 NeoDyskusja Ogólna"

    do

    "LG - TelefonyLG G2 (D802)Dyskusja ogólna".

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.