Mam problem z t-mobile. W kwietniu do mnie dzwonili z ofertą i nie zgodziłem się na zwiększenie abonamentu. Tymczasem rachunki wzrosły o 10zł, a żadnej umowy do podpisania ani zmian w umowie nie dostałem od nich na piśmie. Dokładnie nie pamiętam tej rozmowy, ale nie mogą sobie tak o przedłużać umowy na 2 lata bez mojej zgody? Z tego co wiem, to przepisy się teraz zmieniły i trzeba mojego podpisu albo e-maila, tak? Loguję się na ich stronie, żeby sobie zmienić ofertę, a tu zonk - umowa zawarta do lipca 2017! Napisałem więc reklamację i dostałem od nich taką odpowiedź:
W odpowiedzi na korespondencję z dnia 24.07.2015 informuję, że dokładnie sprawdziłem konto numeru *** i nie znalazłem tu błędu.
Informuję, że dokonałem weryfikacji rozmowy telefonicznej przeprowadzonej z Panem w dniu 20.04.2015 przez konsultanta a dotyczącej oferty promocyjnej i zmiany taryfy dla numeru ***. W oparciu o przesłuchaną rozmowę potwierdzam poprawną informację o warunkach promocji i wprowadzenie warunków zgodnie z Pana dyspozycją. Biorąc pod uwagę przedstawione informacje, brak jest podstaw do uznania Pana roszczeń dotyczących niepoprawnego przedłużenia Umowy numer *** oraz anulowania warunków Umowy.
Chciałbym w tym miejscu podziękować za Pana uwagi zawarte w korespondencji.
Zapewniam, że są one dla nas podstawą do stałego podnoszenia jakości usług. Jednakże podstawą do analizy sprawy może być dla nas jedynie adnotacja na koncie telefonicznym oraz zarejestrowana rozmowa telefoniczna. Zaakceptowanie warunków poprzedzone było identyfikacją osoby, która następnie wydała dyspozycję do dokonania zmiany.
Nie skorzystał Pan jednocześnie z prawa do odstąpienia od zawartej Umowy w ciągu 14 dni od dnia odbioru przesyłki o czym poinformował konsultant w rozmowie telefonicznej.
Dodatkowo potwierdzam, że w dniu 30.04.2015 listem poleconym wysłaliśmy na wskazany adres korespondencyjny list informujący o zmianie warunków Umowy zgodnie z ustaleniami z rozmowy telefonicznej. Nie odnotowaliśmy zwrotu pocztowego wysłanej korespondencji.
Nie mam zatem podstaw do zmiany ww. warunków promocji i anulowania prawidłowo zawartego Aneksu do Umowy.
Powyższa decyzja kończy drogę postępowania reklamacyjnego, tym samym zgodnie z § 7 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z dnia 07.03.2014 poz. 284) przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym. W przypadku, gdy reklamującym jest Konsument, przysługuje dodatkowo prawo dochodzenia roszczeń w drodze postępowania mediacyjnego lub przed sądami polubownymi. Niniejsze rozstrzygnięcie znajduje uzasadnienie w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171 poz. 1800 z póź. zm.).
O co tu chodzi? Nic poleconym listem mi nie przysłano. Czy możliwe, że fałszują podpisy albo coś takiego? UOKIK załatwia takie sprawy? Proszę o pomoc w anulowaniu tej bezprawnie przedłużonej umowy.