Skocz do zawartości
kulitom

T-mobile oszukuje przy przedłużaniu umowy przez telefon

    Rekomendowane odpowiedzi

    Mam problem z t-mobile. W kwietniu do mnie dzwonili z ofertą i nie zgodziłem się na zwiększenie abonamentu. Tymczasem rachunki wzrosły o 10zł, a żadnej umowy do podpisania ani zmian w umowie nie dostałem od nich na piśmie. Dokładnie nie pamiętam tej rozmowy, ale nie mogą sobie tak o przedłużać umowy na 2 lata bez mojej zgody? Z tego co wiem, to przepisy się teraz zmieniły i trzeba mojego podpisu albo e-maila, tak? Loguję się na ich stronie, żeby sobie zmienić ofertę, a tu zonk - umowa zawarta do lipca 2017! Napisałem więc reklamację i dostałem od nich taką odpowiedź:

     

    W odpowiedzi na korespondencję z dnia 24.07.2015 informuję, że dokładnie sprawdziłem konto numeru *** i nie znalazłem tu błędu.

    Informuję, że dokonałem weryfikacji rozmowy telefonicznej przeprowadzonej z Panem w dniu 20.04.2015 przez konsultanta a dotyczącej oferty promocyjnej i zmiany taryfy dla numeru ***. W oparciu o przesłuchaną rozmowę potwierdzam poprawną informację o warunkach promocji i wprowadzenie warunków zgodnie z Pana dyspozycją. Biorąc pod uwagę przedstawione informacje, brak jest podstaw do uznania Pana roszczeń dotyczących niepoprawnego przedłużenia Umowy numer *** oraz anulowania warunków Umowy.
    Chciałbym w tym miejscu podziękować za Pana uwagi zawarte w korespondencji.

    Zapewniam, że są one dla nas podstawą do stałego podnoszenia jakości usług. Jednakże podstawą do analizy sprawy może być dla nas jedynie adnotacja na koncie telefonicznym oraz zarejestrowana rozmowa telefoniczna. Zaakceptowanie warunków poprzedzone było identyfikacją osoby, która następnie wydała dyspozycję do dokonania zmiany.
    Nie skorzystał Pan jednocześnie z prawa do odstąpienia od zawartej Umowy w ciągu 14 dni od dnia odbioru przesyłki o czym poinformował konsultant w rozmowie telefonicznej.

    Dodatkowo potwierdzam, że w dniu 30.04.2015 listem poleconym wysłaliśmy na wskazany adres korespondencyjny list informujący o zmianie warunków Umowy zgodnie z ustaleniami z rozmowy telefonicznej. Nie odnotowaliśmy zwrotu pocztowego wysłanej korespondencji.

    Nie mam zatem podstaw do zmiany ww. warunków promocji i anulowania prawidłowo zawartego Aneksu do Umowy.


    Powyższa decyzja kończy drogę postępowania reklamacyjnego, tym samym zgodnie z § 7 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z dnia 07.03.2014 poz. 284) przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym. W przypadku, gdy reklamującym jest Konsument, przysługuje dodatkowo prawo dochodzenia roszczeń w drodze postępowania mediacyjnego lub przed sądami polubownymi. Niniejsze rozstrzygnięcie znajduje uzasadnienie w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171 poz. 1800 z póź. zm.).

     

     

    O co tu chodzi? Nic poleconym listem mi nie przysłano. Czy możliwe, że fałszują podpisy albo coś takiego? UOKIK załatwia takie sprawy? Proszę o pomoc w anulowaniu tej bezprawnie przedłużonej umowy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    1.T-mobile oszukuje

    2..Konsultant z którym rozmawiałeś nabija sobie profity na lewo licząc że sie nie wyda (możliwe ze zwalniał się i chciał wydoić ich na maxa).

    3. Byłeś pod wpływem podczas rozmowy (nie ubliżając nikomu)

    4.Cuda na kiju

     

    Myślę że UOKIK zainteresuje sie Twoją sprawą, a napewno poprosił bym o mozliwość odsłuchania rozmowy z konsultantem.

     

     

    Ps. Walcz!

    Edytowane przez grabkamy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    pójdę do UOKIK i zobaczymy, co powiedzą.

     

    Ps: ad3. nawet gdyby, to rozmowa z tego co wiem w świetle nowych przepisów, nie jest wiążąca    :)

    Edytowane przez kulitom

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    UOKiK w naszym kraju nie istnieje. Instytucja do grzania ciepłych stołków.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pójdę, a jak nic z tym nie zrobią, to pójdę do sądu może? Jedno wiem na pewno - nie popuszczę im tego.

     

    edit.

    Co ciekawe, przed chwilą doczytałem, że wg unijnego prawa umowa nie może być dłuższa niż 24 miesiące, a z tego co patrzę przedłużyli mi umowę w kwietniu 2015, a kończy się w lipcu 2017, czyli 27 miesięcy. Niezły wałek ze strony t-mobile i nikt z tym nic nie robi? Zapewne jestem nie pierwszy i ostatni.

    Edytowane przez kulitom

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Doczytaj ta dyrektywę. Operator może za zgodą klienta przedłużyć umowę nawet na 36 mcy 24 miesiące dotyczy jedynie nowych aktywacji i nowych umów.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ale ja na nic się nie zgadzałem. Nic nie podpisywałem, ani nic nie dostałem na piśmie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak rozumiem to już inna bajka że Cie oszukali. Mam nadzieję że sprawa się rozwiąże :)

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dostałem kolejną od nich odpowiedź i piszą, że rozmowa telefoniczna to nośnik trwały. Spadłem z krzesła. Bezczelnie myślą, że nie założę im sprawy. No to się zdziwią. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pierwsze słyszę, żeby przedłużanie umowy było bez podpisania aneksu może ty zwiększyłeś abonament w trakcie jego trwania.

    Edytowane przez piotrzet23

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x