Skocz do zawartości
kulitom

T-mobile oszukuje przy przedłużaniu umowy przez telefon

    Rekomendowane odpowiedzi

    Aneksy do umów operator może zawierać na podstawie tylko rozmowy telefonicznej. Wystarczy przeczytać regulamin Świadczeń Telekomunikacyjnych i listy zgód jakie podpisujemy przy pierwszej umowie. Zawsze swoim klientom odradzam zawieranie umów na odległość ponieważ nie ma tygodnia aby nie wpadł do salonu klient wkurzony że ma co innego a umawiał się inaczej.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja ostatno przedłużałem umowę z telefonem jak i bez właśnie w T-Mobile i papiery przychodziły kurierem

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No ale przecież ma się kilka dni na zrezygnowanie z tej umowy jak coś nie pasuje więc o co chodzi? Zrezygnować i nie marudzić jak coś nie pasuje i tyle :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Panowie - przede wszystkim przestańcie pisać, że po nowelizacji ustawy można coś zawrzeć przez telefon. Bez mojej zgody na nośniku stałym nie ma mowy o legalnym przedłużeniu umowy. Również nie ma szans na legalne zapisy w umowach, które pozwalają operatorowi na automatyczne przedłużenie umowy NA CZAS OKREŚLONY: http://konsumentwsieci.pl/automatyczne-przedluzanie-umowy-telekomunikacyjnej-na-czas-okreslony/

    Nie wszystko co sobie operator wymyśli, musi być zgodne z prawem. 

    Tak więc podsumujmy - skoro nie zgodziłem się pisemnie na aneks do umowy bądź na przedłużenie jej, a operator nie przesłał mi na piśmie nowych warunków, bym mógł się z nimi zapoznać i w razie czego nie zgodzić się na nie w ciągu 14 dni, a wg operatora obowiązuje mnie nowa umowa do 2017 roku, tzn. że złamał prawo. 2 tygodnie temu napisałem skargę na ich facebooku i przydzielili mi konsultanta, który obiecał załatwić sprawę. Moja cierpliwość się właśnie wyczerpała i w następnym tygodniu zgłaszam sprawę do miejskiego rzecznika praw konsumenta.

    Edytowane przez kulitom

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No umawiasz się przez telefon, przyjeżdża kurier, podpisujesz i masz wszystko na papierze...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Niestety mam podobną sytuację i walczę z nimi na razie w formi złożenia reklamacji.... zupełnie nic się nie zgadza z tym na co zgodziłem się przez telefon.... część (miało być 35 a rachunki były po 60) Pani w siedzibie T-mobile mi poustawiała tak jak niby miało być i niby przekazała do dalszego procesowania zwroty za miesiące, za które zapłaciłem.... niestety nadal nie jest ok bo jest ponad 40 i znów siedziba i tym razem pismo o odsłuchanie rozmowy.... mają jeszcze ponad 20 dni na rozpatrzenie więc czekam ale prawdopodobnie to już moja ostatnia umowa z nimi bo to jest poniżej wszelkiej krytyki.... ( operatora nie zniemiłem już od czasów ERA (ok. 9lat))

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    O ile mi wiadomo, jeśli nie brało się telefonu, to umowę można rozwiązać i nie płacić żadnej kary, gdyż nie dostajesz żadnego rabatu na telefon.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    telefonu nie brałem ale "dostałem" specjalny rabat na usługi (abonament)

    swoją drogą, żadnego kuriera czy innej poczty z warunkami umowy nie było

    Edytowane przez Art_cole

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    patrikos23

    Przy przedłużaniu umowy wystarczy rozmowa telefoniczna, kuriera nie ma. Ostatnio przedłużałem umowę na dwa numery ale na szczęście jest wszystko oki i żaden aneks kurierem nie przyszedł.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zamiast chodzić do UOKiKów jak ostatnia niedojda (przepraszam za określenie ale tak postępują osoby niesamodzielne) polecam poprosić o plik nagrania rozmowy i podrównanie przedstawionych warunków z regulaminem promocji i stanem faktycznym, a potem reklamacja albo rezygnacja do 14 dni.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x