Skocz do zawartości
kulitom

T-mobile oszukuje przy przedłużaniu umowy przez telefon

    Rekomendowane odpowiedzi

    A ja wtrącę kilka słów odnośnie przedłużania umów na drodze telefonicznej. Nie będzie to dotyczyło T-Mobile ale dokładniej Neostrady. W lutym tego roku kończyła mi się z nimi umowa o internet od grudnia roku ubiegłego wydzwaniali żeby ją przedłużyć lecz powiedziałem, że przez telefon nic przedłużać nie będę umowa się skończyła a w niej mam taki zapis, że z automatu jak nic nie zrobię na tych samych warunkach przedłuża się na pół roku więc tak przedłużyła się w lutym następnie w sierpniu a oni ciągle wydzwaniali i oferowali a ja im powiedziałem stanowczo przez telefon nie będę nic przedłużał i nie życzę sobie dalszego wydzwaniania bo mi w tej ofercie wszystko pasuje a jak będę chciał to odwiedzę salon i sobie przedłużę tylko po co jak na optymalnych warunkach mam umowę która z automatu mi się przedłuża.

    Tak więc moja rad nie przedłużajcie umów z operatorami przez telefon bo mogą wam nawciskać nie wiadomo czego, co przykładem jest ten temat jedno mówią a co innego zatwierdzają dla użytkownika. A z tymi co dzwonią trzeba rozmawiać kulturalnie ale stanowczo, że was to nie interesuje i jak im to powiedziałem "mam zasadę że nie zawieram umów przez telefon" to nie wiedzieli co mają powiedzieć i podziękowali za rozmowę. Postępując tak nigdy nie miałem problemów pokroju jak w tym wątku. A jak ktoś chce przedłużyć umowę to warto przejść się do salonu po dokładnym przeczytaniu regulaminu oferty która nas interesuje a nie tylko samej oferty gdzie wszystko jest ukryte i zacząć dyskusję w cztery oczy z pracownikiem danego operatora.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zgadzam się z przedmówcą ale zawsze jest jakieś ale.... :D

    po 1 złożyłem oficjalną reklamację z prośbą o odsłuchanie zapisu rozmowy i odziwo dostałem mailem przeprosiny i rozliczenie nadpłat do bierzącego salda więc UDAŁO SIĘ!!!!!!

    co do przedłużania przez tel to się zgadzam ale niestety w każdym salonie i wszędzie powiedzą Ci, że nie są w stanie dać Ci takich cen jak ci przez telefon.... więc wnioski są następujące:

    1. jak chcesz mieć wszystko jasne i się nie czym nie martwić i z nikim nie użerać to idź do salony czy punktu i przedłuż;

    2. jednak najniższe ceny są przy umowach przedłużanych przez telefon ale licz się, że będziesz miał masę nadszarpniętych nerwów i stracisz kupe czasu na odkręcanie tego co zamotała Ci osoba przedłużająca....

    3. NIE MOŻNA MIEĆ WSZYSTKIEGO!  :trollface:  JAKBYŚ SIĘ NIE ODWRÓCIŁ, du*a ZAWSZE Z TYŁU.

    Edytowane przez Art_cole

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    w każdym salonie i wszędzie powiedzą Ci, że nie są w stanie dać Ci takich cen jak ci przez telefon.... więc wnioski są następujące: 1. jak chcesz mieć wszystko jasne i się nie czym nie martwić i z nikim nie użerać to idź do salony czy punktu i przedłuż; 2. jednak najniższe ceny są przy umowach przedłużanych przez telefon ale licz się, że będziesz miał masę nadszarpniętych nerwów i stracisz kupe czasu na odkręcanie tego co zamotała Ci osoba przedłużająca....

     

    Przy reklamacji po sprzedaży na odległość zawsze możesz się powoływać na rozmowę i odstąpić w ciągu 14 dni. Salony rzadko przyznają się do błędu (zależy od człowieka) i nie przysługuje zwrot. Polecam na odległość :) 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dix241

    27 miesięcy pewnie bo przedłużyli ci 3 mce przed końcem a wtedy się dodaje to do 24 mcy.

    Wysłano z Lenovo Y50-70 za pomocą Windows 10 :)

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja przedłużałem w TM umowę przez telefon, bo jak wiadomo dają najlepsze warunki (nie zawsze, ale przeważnie) Ustaliłem z panem szczegóły poprosiłem żeby zadzwonił w następny dzień bo się zastanowię. Pan zadzwonił poinformował mnie że rozmowa jest nagrywana, ja go też o tym poinformowałem że nagrywam. Powtórzył wszystkie warunki umowy te które zaproponował ja się zgodziłem i żadnych złych niespodzianek nie było :). Mam wszystko tak jak było ustalone nawet ciut więcej bo nie wyłączył mi jednego pakietu z poprzedniej taryfy co dal mnie na + :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czytalem ze t.mobile.robi w /ciach/ ludzi z ofertami przez telefon  

     

    Edytowane przez Natan
    Słownictwo użytkownika. Punkt 3.2 Regulaminu Forum

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @daro178

    Zawsze przedłużam i nigdy nie miałem czegoś innego na co się umawiałem. Po prostu po to jest 14 dni żeby przeczytać i zwrócić 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja cie.rozumiem.ale duzo.o tym czytalem mowie o ofercie przez telefon ze ludzia inne kwoty przychodza

    Edytowane przez daro178

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @daro178

    Też mówię o ofercie przez telefon. Jak mówię po to jest 14 dni aby odstąpić od umowy. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To nie zawsze jest takie proste - opiszę Ci mój przypadek, świeża sprawa. Przenosiłem w kwietniu chyba abonament z Play dzwoniąc na linię sprzedażową, gdzie ustaliłem warunki: umowa na 24 miesiące, niecałe 85 zł abonamentu miesięcznie, 6 miesięcy za 1 zł, telefon za 319 zł na start. Pani mnie uprzedzała, że informację dotyczące rat są rozpisane trochę inaczej, ale żebym się nie przejmował, że zniżka będzie prawidłowo przetwarzana. Umowa przyszła, wszystko ok, minęło pół roku za 1 zł, przychodzi pierwsza FV na 95 zł, czyli dyszkę za dużo. Napisałem do BOK z prośba o wyjaśnienie i okazuje się, że pomyłka po ich stronie, system jednak nie naliczył zniżki. Obiecano to naprawić i mam nadzieję, że kolejna fv będzie prawidłowa, ale ilu klientów po pół roku zapomni o warunkach i nie zgłosi tej "drobnej pomyłki" systemowej? Trochę falstart z ich strony, mam nadzieję, że dalej nie będzie takich niespodzianek, bo, w przeciwieństwie do Play, gdzie wszystko było nie tak (usługi, zasięg i wpadki BOKu), to tu jestem bardzo zadowolony z usług i zasięgu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x