Skocz do zawartości
dawidos0601

"Aplikacja nie została zainstalowana" w sklepie Amazona

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, mam problem z telefonem Samsung Galaxy S5. Telefon jest nowy więc uprzedzam że na razie (przynajmniej parę miesięcy) nie mam zamiary go ROOT'ować. Ale przejdźmy do problemu, na telefonie mam zainstalowany sklep od Amazon'a, sama aplikacja sklepu działa bez problemu, aplikacje również się pobierają, lecz gdy chcę jakąś zainstalować, to zawsze wywala z instalacji komunikatem "Aplikacja nie została zainstalowana". W ustawieniach oczywiście są włączone "Nieznane źródła". Myślałem że może czyszczenie dalvik cache by coś pomogło ale nie wiem czy można to zrobić bez custom recovery. Tak więc proszę o pomoc.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x