Skocz do zawartości
lulek09

Pomocy - ROM Manager ubił Galaxy Mini

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników Galaxy Mini. Kilka dni temu postanowiłem wgrać Androida 2.3.4 Odinem. Udało się bez problemu. Zrobiłem Hard Reset, zrootowałem go programem SuperONEClick. Zainstalowałem program ROM Manager. Jest tam taka opcja poprawiania błędów. Zrobiłem to. Bez restartu pobrałem przez niego ClockWorkMod Recovery. Pisało, że flashowanie zakończone powodzeniem, wymagany restart. Pobawiłem się chwilę i ręcznie chciałem zrestartować telefon. Jak się okazało, już się nie włączył. W ogóle nie reaguje na przycisk włączenia. Tryby: Download, Fastboot, Recovery oczywiście też nie chodzą. Co mam zrobić. Czy jest możliwość ominięcia KOMISU. Nie znam się, ale może RomManager uszkodził BOOTLOADER.

Proszę o pomoc...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Spróbuj wyjąć baterię, wciśnij klawisze do uruchomienia trybu download, i podepnij wtedy kabel. Odin wykrywa w ogóle telefon, czy nawet się nie pojawia nic w oknie?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Niestety. Próbowałem i nic nie wykrywa w okienku COM. Jakiś inny pomysł???

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Mi raz udało się przypadkiem 'zbrickować' galaxy mini tak, że pojawiało się na ekranie telefonu nic, ale po podłączeniu go do komputera, był wykrywany przez odin, tyle, że nie dało się wgrać softu od nowa. Więc spróbowałem tego co napisałem wcześniej, i zadziałało.

Skoro u Ciebie nic nie pojawia się w okienku COM - myślę, że pozostaje Ci tylko serwis.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    wolty

Nie baw się nigdy więcej ROM Manager ,miałem to samo,czym prędzej telefon do serwisu,ten program uszkodził mi płytę główną telefonu!Ale naprawili to na gwarancji,telefon nie reagował na nic,na Tryb Download,Recovery,nawet na ładowarkę. Odradzam ten program,trzymać się od niego z dala.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi