Skocz do zawartości
Amigo76

Huawei ALE-L21 - bootloop, telefon nie włącza się.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Posiadam telefon HUAWEI ALE-L21 gdy go uruchamiam włącza się logo i nasteępuje restar i tak bez końca proszę o pomoc, co robić krok po kroku!

Edytowane przez AALEKSANDRA
    Złamany pkt. 4.3 Regulaminu Forum

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Siemka, młodszemu bratu padł telefon, ciagle się restartuje i wyświetla to: patrz załącznik. 

Nie zależy mi na tym co jest wiec go już formatowałem do zera tymi przyciskami fajnymi, lecz dalej to samo. Włączałem tez przyciskiem zwiększania głośności i włącznikiem jednocześnie, instaluje się coś, a na 5% się zawiesza i od nowa ekran z załącznika. Chciałbym dostać jakaś radę jak go uruchomić. Nie znam się, jestem kompletnie zielony w te klocki dlatego proszę o pomoc.

dzieki z góry za wszystkie rady i pozdrawiam

8EFAF13B-56D0-41F9-837B-4722C8796EA6.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam, telefon huwawei p8 lite złapał bootloopa, firmware:ALE-L21C150B594 jest ktoś w stanie mi pomóc? Bootloader zablokowany i prawdopodobnie na tą chwile nie da się odblokować

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Napisano (edytowane)

Witam.
    Mam w ręce P8Lite w bootloopie. Nie wiem z jakiej sieci, nie wiem na jakim firmware, a Wipe z poziomu "vol+" + "pwr" nie pomaga.
    Poradników widzę masę, ale opierają się na wrzuceniu romu na kartę SD i dload, co u mnie nie działa (wyskakuje normalne logo huawei), a i wersji romu nie znam.
    Czy jest jakiś sposób, żeby "na chama" wgrać jakikolwiek czysty ROM? Na Xiaomi Mi5 już tak robiłem, ale tutaj nie potrafię tego ogarnąć.
    Jeśli było, to przeprasza i proszę o wskazówkę, a następnie usunięcie tematu.

PS. Fastboot wywala tak:
    Oczywiście HiSuite nie widzi telefonu, nie było włączonego trybu debugowania.

PSX_20190509_102508.jpg

Edytowane przez Krzysztof Słapa

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dzień dobry.