Skocz do zawartości
arq82

INFO Motorola moto x 2gn zanikanie głosu w trakcie rozmowy

    Rekomendowane odpowiedzi

    arq82

    Witam, posiadam motke x 2gn od ok miesiąca i jestem z niej bardzo zadowolony , niemniej mam pewien problem , w trakcie rozmowy telefonicznej rozmówca nażeka na zanikający mój głos tak jak bym w trakcie rozmowy oddalał telefon od ust i przybliżał . Postanowiłem to sprawdzić , wziołem tel żony zadzwoniłem do siebie i faktycznie efekt jest taki jak by zasłaniało się ręką mikrofon i odsłaniało tak na zmianę . Patrzyłem w ustawieniach i nie ma nic do ustawień mikrofonu ( android 5,1) czy ktoś spotkał się z takim problemem ?? Nie wiem czy to jest problem fizyczny czy raczej kwestia oprogramowania ...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    szymel00

    Pytanie, czy android 5.1 był od momentu wyjęcia z pudełka czy była to aktualizacja, zapewne odbyło się aktualizowanie oprogramowania z niższej wersji androida do wersji 5.1. Miałem podobny problem na innym urządzeniu, pomógł reset urządzenia do fabrycznych ustawień. ;)

    Wysłane z mojego victara przy użyciu Tapatalka

    [Dodano: 21.08.2015 - 11:49]

    Można jeszcze sprawdzić i przełożyć SIM do innego urządzenia, być może coś z siecią jest nie tak. Z czasem takie odchyłki zdarzają się.

    Wysłane z mojego victara przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    arq82

    Aktualizacja była do 5.1, karta SIM raczej oki, wcześniej miałem nexusa 4 i było wszystko dobrze , zrobię w przyszłym tygodniu reset fona i dam znać ...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    arq82

    .... Zrobiłem factory data reset później jeszcze reset ustawień i w dalszym ciągu jest problem, ma ktoś jeszcze inny pomysł??? :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    OSAD

    Zostaje tylko serwis u mnie nie ma takich niespodzianek.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie to samo się dzieje. Tez rozmówcy narzekają na zanikajacy głos w słuchawce. Z tego co pamiętam to miałem tak od początku tyle tylko że myślałem że coś z siecią i zasięgiem jest. Wychodzi na to że to wina sprzętowa mikrofonu. Mikrofon można zasłonić ręką w trakcie rozmowy bo jest z tyłu obudowy. Wycialem nawet większy otworek w silikonowym etui ale nic to nie dało. Coz telefon pójdzie na gwarancję.

    Arq82 wyslales telefon na serwis? Napisz co i jak z tym zrobiles bo jestem ciekaw.

    Edytowane przez gregorecki21

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    arq82

    Czekam na aktualizacje systemu , licze na to że aktualizacja pomoże, nie jestem w stanie rozstać sie telefonem na ponad dwa tygodnie:)z resztą serwis Motoroli nie wydaje mi się zbyt profesjonalny:) dzwoniłem tam że swoim problemem ale raczej mnie zlali :/ Z tego co mi wiadomo to z tyłu telefonu są mikrofony stereo do nagrywania filmów one nie biorą udziału przy rozmowie telefonicznej...

    ...a i pani w serwisie kazała jeszcze wprowadzić telefon w tryb awaryjny , powoduje on wyłączenie wszystkich zainstalowanych aplikacji , było podejrzenie że któraś z zainstalowanych aplikacji może to powodować. Niestety to też nie pomogło....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja jak już to podejrzewam sieć GSM i jej słaby sygnał. Obecnie jade na Virgin mobile a wcześniej miałem play więc to to samo. Wczoraj zmieniłem sieć na T-Mobile w telefonie bo Virgin korzysta z anten play i t-mobile i jak narazie jest ok. Sprobuj zmienić sieć i wtedy zobacz.

    Co do systemu lub aplikacji to na 100% nie ma to nic wspólnego z jakością rozmów. Na aktualizacje sobie jeszcze sporo poczekamy bo Motorola dopiero wypuściła listę telefonów które dostaną androida 6.0 a gdzie tu jeszcze soak testy i czekanie na wypuszczenie w danych regionach. Myślę że realny termin najbliższej aktualizacji to luty marzec 2016.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    arq82

    Wcześniej miałem tą samą kartę w nexusue 4 i nie było żadnych problemów :/ daj znać czy zmiana operatora pomogła ...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    arq82

    Wymieniłem kartę SIM na nową bo miałem starą już od chyba 6 lat , przycinana na micro SIM później na nano SIM , poza tym że teraz mogę kożystać z 4g to nic się nie zmieniło cały czas zanika , poszła już aktualizacja do androida 6 na nexusy , Motorola podobno ma szybko dać aktualizację do 6 , jeżeli to już nic nie pomoże to w pi...du wysyłam fona do naprawy :(

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x