Skocz do zawartości
arq82

INFO Motorola moto x 2gn zanikanie głosu w trakcie rozmowy

    Rekomendowane odpowiedzi

    U mnie raz działa dobrze, raz zanika. Wykonuje rozmowy to ludzie do których dzwonie często mi mówią że coś przerywa że słabo słychać. Wydaje mi się że trafilismy na takie egzemplarze i tyle. Ja narazie nie oddaje tekefonu bo nie mam zastępczego ale ogólnie kiedyś to zrobię napewno.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    arq82

    Jakiś tydzień temu miałem aktualizację systemu , co ciekawe nie zmieniła się wersja systemu android ( cały czas jest 5,1) ale za to zmieniła się wersja kompilacji i od tego momentu jest wszystko oki , odpukać ale ani razu żaden rozmówca nie prosił o powtóżenie tego co mowie a kolega z którym to na bieżąco sprawdzam też mówi że jest oki , wygląda na to że aktualizacja pomogła :))) aktualizacja nie pojawiła się automatycznie tylko musiałem ją z palca włączyć czyli ustawienia- informacje o telefonie - aktualizacja systemu -- sprawdź czy jest u Ciebie i daj znać...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    wil3

    @up, podaj jaką masz teraz wersję kompilacji

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    arq82

    A proszę :)

    post-62906-0-50122700-1446502197_thumb.png



    Połączony post:
    Wersja systemu 23.16.3 numer kompilacji LPE 23.32-25.3 Edytowane przez xdziUnia92
    Zdjęcia umieszczamy w spoilerze.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie ta aktualizacja sama wyskoczyła ale nic to nie dało. Napewno żadna aktualizacja nie rozwiąże problemu z zanikaniem głosu bo to wina sprzętowa niestety. Podejrzewam uszkodzony mikrofon lub coś w tym stylu. Od kiedy kupilem telefon czyli jakieś 7 miesięcy temu miałem już z tym problem tylko myślałem że to wina sieci. A ogólnie ostatnio dużo dzwonie i często muszę powtarzać co mowie bo coś zanika. Telefon tylko na gwarancję się nadaje.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    wil3

    U mnie jest kompilacja .1 i oprogramowanie niby aktualne. Tylko że ja mam victara_retes.retesall.en.EU. W sumie nieważne, i tak niedługo pewnie wskoczy Andek 6.0

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ściągnijcie sobie Phone Doctor Plus. Ja mam ten sam problem z moto x2 i program wykazał po testach wadę mikrofonu. Więc nie wydaje mi sie ze to wina sieci czy softu. Ja wysyłam na gwarancje. Pozdrawiam 

    post-412594-0-40476500-1468922615_thumb.png

    Edytowane przez Warn_Girl
    Zdjęcia umieszczamy w spoilerze.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Powtarzałeś test? U mnie na high freq 8000Hz jest kicha. Robiłeś testy na innych urządzeniach?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak, powtarzałem. Wyniki miewam różne ale zawsze jest jakiś błąd. Raz w high, raz w low, raz we wszystkich innych.

    Na innych urządzeniach wyniki testu pozytywne. 4 telefony wszystko ok z mikrofonem. Tylko w moto x pojawia się negatywny wynik testu. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x