Witam.
Dostałem ostatnio SW 2 i próbowałem go sparować z telefonami LG L5, Sony Xperia E4G i Samsung Galaxy S3, wszystkie telefony spełniają wymagania techniczne zegarka. Na zegarku wyświetla się cały czas animacja, która informuje o tym żeby podłączyć zegarek do telefonu (tak jak przy pierwszym uruchomieniu). Próby połączenia przez NFC na Xperii kończą się komunikatem na telefonie "Podłączono SmartWatch 2" i nic więcej się nie dzieje. Próby połączenia przez BT na wszystkich trzech telefonach kończą się komunikatem "Nie można połączyć z urządzeniem SmartWatch 2 ze względu na błędny kod PIN lub kod dostępu". Odinstalowywałem aplikacje na telefonie, instalowałem ponownie, próbowałem z aplikacjami i bez, nawet przywróciłem ustawienia fabryczne na E4G i za każdym razem jest to samo. Próbowałem tez zaktualizować oprogramowanie na zegarku ale oprogramowanie Sony pokazuje że zegarek posiada najnowsze oprogramowanie.