Skocz do zawartości
czeczunio

SW 2 problem z parowaniem na każdym tel

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam.

    Dostałem ostatnio SW 2 i próbowałem go sparować z telefonami LG L5, Sony Xperia E4G i Samsung Galaxy S3, wszystkie telefony spełniają wymagania techniczne zegarka. Na zegarku wyświetla się cały czas animacja, która informuje o tym żeby podłączyć zegarek do telefonu (tak jak przy pierwszym uruchomieniu). Próby połączenia przez NFC na Xperii kończą się komunikatem na telefonie "Podłączono SmartWatch 2" i nic więcej się nie dzieje. Próby połączenia przez BT na wszystkich trzech telefonach kończą się komunikatem "Nie można połączyć z urządzeniem SmartWatch 2 ze względu na błędny kod PIN lub kod dostępu". Odinstalowywałem aplikacje na telefonie, instalowałem ponownie, próbowałem z aplikacjami i bez, nawet przywróciłem ustawienia fabryczne na E4G i za każdym razem jest to samo. Próbowałem tez zaktualizować oprogramowanie na zegarku ale oprogramowanie Sony pokazuje że zegarek posiada najnowsze oprogramowanie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.