Skocz do zawartości
KapyCio

Informacja o braku połączenia sieciowego w aplikacjach Youtube i Sklep Play mimo, że połączenie z internetem jest.

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka. Mam problem z aplikacjami Youtube i Sklep Play. Otóż gdy za każdym razem wchodzę w Youtube pisze : "Sprawdź połączenie sieciowe" a gdy klikam "ponów próbę" to jest to samo. Gdy wchodzę w Sklep Play za każdym razem pisze : "Sprawdź połączenie i ponów próbę" klikam "ponów próbę" dalej jest to samo. Próbowałem uruchamiać telefon jeszcze raz, ale to nie pomogło. Połączenie z internetem na telefonie napewno mam, bo wchodzę w Google Chrome i jest ok. Tylko z tymi aplikacjami mam problem. Zachowują się tak jakby nie widziały połączenia. Proszę o pomoc. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bladeno1

@@KapyCio, Wejdź w Ustawienia/Menadżer aplikacji/Wszystkie i znajdź tam Sklep Google Play oraz Usługi Google Play .  W jednym i drugim wyczyść pamięć cache oraz dane a w Sklepie Google Play odinstaluj dodatkowo aktualizacje. Dla You Tube również wyczyść dane i pamięć cache.

Edytowane przez bladeno1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra spróbuję, dzięki za odpowiedź.



[Dodano: 27.08.2015 - 15:59]
Z yt zrobilem tak jak napisales wyczyscilem dane, cache i odinstalowalem aktualizacje ale jak go wlaczam to caly czas widnieje znaczek ladowania i nic sie nie dzieje. W sklepie play i uslugach google play tez tak zrobilem. Aktualizacje w sklepie play tez odinstalowalem ale dalej jest to samo. Ja juz niewiem. A dzisiaj chcialem poogladac na yt serie. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie kolega sobie poradził, a dla innych: zobaczcie czy nie zresetowała się Wam data i godzina. W moim przypadku ustawiła sie na 01.01.2010 po zaniku zasilania  i zapewnie google to weryfikuje. (zadziałał i sklep i youtube)

Recovery to chyba aż nie jest potrzebne :)

Edytowane przez lukider

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie przyczyną braku połączenia Youtube oraz niecałkiem poprawnego działania Sklepu Play była aktualizacja Youtube. Wyczyściłem wszystkie dane Youtube, Sklepu Play i Usługi Google - nie pomogło. Pomogło odinstalowanie aktualizacji Youtube. Zaktualizowałem ponownie i znów Youtube przestał działać. Odinstalowałem aktualizację - znowu działa.

Edytowane przez mbwrobel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Miałem ten sam problem ale z Sklepem Play. Instalowałeś może aplikacje Freedom?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.