Skocz do zawartości
KapyCio

Informacja o braku połączenia sieciowego w aplikacjach Youtube i Sklep Play mimo, że połączenie z internetem jest.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Siemka. Mam problem z aplikacjami Youtube i Sklep Play. Otóż gdy za każdym razem wchodzę w Youtube pisze : "Sprawdź połączenie sieciowe" a gdy klikam "ponów próbę" to jest to samo. Gdy wchodzę w Sklep Play za każdym razem pisze : "Sprawdź połączenie i ponów próbę" klikam "ponów próbę" dalej jest to samo. Próbowałem uruchamiać telefon jeszcze raz, ale to nie pomogło. Połączenie z internetem na telefonie napewno mam, bo wchodzę w Google Chrome i jest ok. Tylko z tymi aplikacjami mam problem. Zachowują się tak jakby nie widziały połączenia. Proszę o pomoc. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bladeno1

    @@KapyCio, Wejdź w Ustawienia/Menadżer aplikacji/Wszystkie i znajdź tam Sklep Google Play oraz Usługi Google Play .  W jednym i drugim wyczyść pamięć cache oraz dane a w Sklepie Google Play odinstaluj dodatkowo aktualizacje. Dla You Tube również wyczyść dane i pamięć cache.

    Edytowane przez bladeno1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dobra spróbuję, dzięki za odpowiedź.



    [Dodano: 27.08.2015 - 15:59]
    Z yt zrobilem tak jak napisales wyczyscilem dane, cache i odinstalowalem aktualizacje ale jak go wlaczam to caly czas widnieje znaczek ladowania i nic sie nie dzieje. W sklepie play i uslugach google play tez tak zrobilem. Aktualizacje w sklepie play tez odinstalowalem ale dalej jest to samo. Ja juz niewiem. A dzisiaj chcialem poogladac na yt serie. :(

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pewnie kolega sobie poradził, a dla innych: zobaczcie czy nie zresetowała się Wam data i godzina. W moim przypadku ustawiła sie na 01.01.2010 po zaniku zasilania  i zapewnie google to weryfikuje. (zadziałał i sklep i youtube)

    Recovery to chyba aż nie jest potrzebne :)

    Edytowane przez lukider

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie przyczyną braku połączenia Youtube oraz niecałkiem poprawnego działania Sklepu Play była aktualizacja Youtube. Wyczyściłem wszystkie dane Youtube, Sklepu Play i Usługi Google - nie pomogło. Pomogło odinstalowanie aktualizacji Youtube. Zaktualizowałem ponownie i znów Youtube przestał działać. Odinstalowałem aktualizację - znowu działa.

    Edytowane przez mbwrobel

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Cześć. Miałem ten sam problem ale z Sklepem Play. Instalowałeś może aplikacje Freedom?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x