Gratuluję autorowi "pomysłowości" :facepalm:
Tego typu tematy nie powinny się w ogóle pojawiać na forum. Szkoda, że nikt z serwisu Sony tego nie czyta, może ukróciłoby to w jakieś mierze cwaniactwo i "przedsiębiorczość" rodaków. Nie dziwię się zatem, że tyle negatywnych opinii jest nt serwisu Sony (i w sumie nie tylko Sony), no bo każdy orze jak może, prawda? Klient chce oszukać serwis, liczy na darmowy gift (nawet zamianę na nowszy model), a tu niespodzianka, serwis wali kłody pod nogi. Kto na tym cierpi? Przede wszystkim uczciwi klienci. Przestaję wierzyć w te samoczynnie pękające ekrany w zetkach i inne znane usterki... Ech, brak słów.
P.S. A co zrobisz, jak serwis nie uzna gwarancji? "Uwalisz" sobie telefon z powodu głupiej siateczki, którą można samemu w 5 minut naprawić?