Witam serdecznie,
mam na imię Monika, śledzę Wasze forum od kilku dni i jestem tu by prosić o pomoc:) Samsung S5 jest moim kolejnym telefonem tej firmy i nigdy nie miałam z nimi problemu. Po raz pierwszy jest inaczej:( Bardzo proszę o wsparcie, po krótce przedstawię mój problem: w zeszły czwartek na wyświetlaczu pojawił się pasek i telefon wyłączył się. Po wyjęciu i włożeniu baterii uruchomił się i działał bez zarzutu do dnia następnego. W piątek sytuacja się powtórzyła więc wróciłam w telefonie do ustawień fabrycznych - niestety nie uruchomił się normalnie tylko do pewnego momentu i cyklicznie się resetował a w lewym górnym rogu pojawił się żółty napis "Set warranty bit: kernel". Ponieważ jest na gwarancji w piątek zaniosłam go do autoryzowanego serwisu Samsunga w Gdańsku. W poniedziałek poinformowano mnie, że jest do odbioru. Owszem oczekiwał na mnie ale nie naprawiony, tylko z przekreśloną gwarancją i informacją, że wgrałam nieautoryzowane oprogramowanie co nabiło flagę knox. Ponieważ kompletnie się na tym nie znam i wiem, że nic takiego nie zrobiłam, zabrałam wkurzona telefon i zadzwoniłam na infolinię Samsunga. Pan po weryfikacji danych stwierdził, że straciłam gwarancję i nic z tym nie mogę już zrobić. Oczywiście napisałam e-mail do działu reklamacji i otrzymałam odpowiedź, że technik powiedział, że wgrałam więc na pewno tak było i mogę telefon naprawić odpłatnie:(
Po zagłębieniu się w Wasze forum znalazłam kilka cennych informacji. Wgrałam odpowiedni ROM (Xeo) ODINem 3.09. Telefon wprowadziłam w tryb download i podłączyłam kablem USB3. Ku mojemu zaskoczeniu wgrało cały ROM w 3 minuty. Proces zakończył się powodzeniem. Zrobiłam Wipe Data ale telefon nadal się resetuje i nie chce się do końca załadować. Tu moja wiedza się kończy. Prosiłabym bardzo o Waszą pomoc:)
Dodam jeszcze, że wczoraj przyszedł mi do głowy pomysł, że być może istnieje możliwość sprawdzenia daty nabicia flagi KNOX. Zadzwoniłam do Samsunga i trafiłam na innego miłego Gościa, który potwierdził, iż jest to możliwe w autoryzowanym serwisie. Na dodatek wygadał się, że mieli już takie przypadki i flagę nabił sam serwis. Wybieram się tam jutro.
Telefon normalnie wchodzi w tryb download i RECOVERY BOOTING. Proszę o Wasze porady czy telefon jest do odratowania. Czekam z niecierpliwością i pozdrawiam wszystkich Forumowiczów:)
Jeżeli jestem w nieodpowiednim dziale to przepraszam i proszę Adminao przeniesienie.