Skocz do zawartości
clspatryk

Tylna klapka HTC Sensation - wymiana

    Rekomendowane odpowiedzi

    daszek
    Tak, dałem im link do całej galerii zdjęć (chyba z 10). Kontaktu nadal brak. Chyba będę musiał do nich przedzwonić i wszystko wytłumaczyć. Nie dość, że mam problem z klapką to kilka dni temu zauważyłem na czarnym tle, że mam wypalone piksele na ekranie i po dłuższych oględzinach stwierdziłem, że jest ich aż 11... Jak zawsze chwaliłem sobie HTC to teraz naprawdę się na nich zawiodłem.

    Nie potrzebnie się nakręcasz. HTC PL jest dystrybutorem. Od nich kupiłeś? Zapewne nie. Gwarantem jest sprzedawca. Od sprzedawcy domagaj się naprawy.

    Odpowiedź na Twój e-mail to ich dobra wola. Podejrzewam, że po info kilka postów wyżej, zgłosiło się do nich kilkadziesiąt osób, więc teraz pewno producent bada, czy to kilka przypadków czy wada fabryczna plecków i jak się zachować wobec osób co taką wadę będą reklamować.

    [wysłane z htc sensation, za pomocą Tapatalka]

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pisząc, że gwarantem jest sprzedawca, masz na myśli salon Play z którego pochodzi ten telefon, czy osobę sprzedającą na allegro od której go kupiłem?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    daszek
    Pisząc, że gwarantem jest sprzedawca, masz na myśli salon Play z którego pochodzi ten telefon, czy osobę sprzedającą na allegro od której go kupiłem?

    Osobę z Allegro oczywiście, ale jeżeli dał Ci fakturę zakupu, to można powiedzieć, że Playa.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Tak, dałem im link do całej galerii zdjęć (chyba z 10). Kontaktu nadal brak. Chyba będę musiał do nich przedzwonić i wszystko wytłumaczyć. Nie dość, że mam problem z klapką to kilka dni temu zauważyłem na czarnym tle, że mam wypalone piksele na ekranie i po dłuższych oględzinach stwierdziłem, że jest ich aż 11... Jak zawsze chwaliłem sobie HTC to teraz naprawdę się na nich zawiodłem.

    Klapka czy wypalone piksele nie znaczą, że HTC jest złe. Od wada fabryczna. Takie znajdziesz i w nowych Mercedesach czy Lotusach. A co dopiero w nowinkach technologicznych. Kupiłeś przez allegro? Sam jesteś sobie winny, że masz teraz klapkę i piksele wypalone. Na aukcji nie było zdjęć? Może sprzedawca o tym wiedział i zamiast na serwis sprzedał. Nie marudź na HTC, tylko migiem do Play i Ci naprawią/wymienią. O ile masz fakturę/paragon/ umowę.

    Uwierz, że inni operatorzy niż Play czy inni producenci niż HTC potrafią odstawić niezłe numery. Póki co na tandemie play/htc się nie zawiodłem. Powodzenia.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Klapka czy wypalone piksele nie znaczą, że HTC jest złe. Od wada fabryczna. Takie znajdziesz i w nowych Mercedesach czy Lotusach. A co dopiero w nowinkach technologicznych. Kupiłeś przez allegro? Sam jesteś sobie winny, że masz teraz klapkę i piksele wypalone. Na aukcji nie było zdjęć? Może sprzedawca o tym wiedział i zamiast na serwis sprzedał. Nie marudź na HTC, tylko migiem do Play i Ci naprawią/wymienią. O ile masz fakturę/paragon/ umowę.

    Uwierz, że inni operatorzy niż Play czy inni producenci niż HTC potrafią odstawić niezłe numery. Póki co na tandemie play/htc się nie zawiodłem. Powodzenia.

    Wada fabryczna lub nie, ale kupując sprzęt za tyle pieniędzy chciałoby się aby był on idealny i wolny od takich wad. Nie pisze, że htc jest złe, tylko, że się na nich tym razem zawiodłem, ponieważ nigdy takich problemów z nimi nie miałem, a wypuszczając sprzęt na rynek powinni wiedzieć co wypuszczają bo np z tą klapką to nie tylko ja mam problem. Paragon oczywiście mam na którym jest data sprzedaży, miejsce itp. Sprzedawca wydawał mi się wiarygodny- tylko i wyłącznie 2000pozytywnych komentarzy za sprzedaż, a telefon kupiłem u niego jako nówke w ten dzień w którym został odebrany z PLAY. Napisałeś, że jestem sam sobie winien, że kupiłem na allegro, ale skoro to wada fabryczna to kupując w salonie nie miałbym takich problemów? Przecież ten telefon też pochodzi z salonu. Ogólnie to zawsze miałem takie problemy ze sprzętem i nie ważne czy ze sklepów czy z allegro i teraz dołączył do nich Sensation. Pozostaje mi mieć nadzieje, że wszystko będzie ok... Jutro jadę do Playa. Dzięki za odpowiedzi

    Edytowane przez kamcio7

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Nie potrzebnie się nakręcasz. HTC PL jest dystrybutorem. Od nich kupiłeś? Zapewne nie. Gwarantem jest sprzedawca. Od sprzedawcy domagaj się naprawy.

    Odpowiedź na Twój e-mail to ich dobra wola. Podejrzewam, że po info kilka postów wyżej, zgłosiło się do nich kilkadziesiąt osób, więc teraz pewno producent bada, czy to kilka przypadków czy wada fabryczna plecków i jak się zachować wobec osób co taką wadę będą reklamować.

    [wysłane z htc sensation, za pomocą Tapatalka]

    No i piszesz drogi kolego same brednie.

    Gwarantem w mysl KC jest podmiot ktory udziela gwarancji na sprzedawany produkt. Co za tym idzie HTC. Za posrednictwem swoich serwisow wada musi byc usunieta w terminie najszybszym z mozliwych.

    Od sprzedawcy mozesz wymagac odpowiedzialnosci z tutulu rekojmi (pod warunkiem ze jestes odoba prywatna a nie podmiotem) to mozrsz wymagac wydania towaru wolnego od wad. Sprzedawca ma na to 14 dni.

    Warto jednak wyslac telefon od tazu do serwisu masz kontrole nad naprawa i wplyw na jej przebieg i trwa to o kilka dni krocej. Nie ma co bic piany bo kazdemu nawet najlepszemu wydarzyc sie moga usterki, wyslok do setwisu a nie pisz maili.

    Sent from my HTC EVO 3D X515m using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Byłem w Play. Telefon przyjęli bez problemu na gwarancje mimo tego, że nie mam tam żadnego abonamentu. Muszę poczekać do września.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Byłem w Play. Telefon przyjęli bez problemu na gwarancje mimo tego, że nie mam tam żadnego abonamentu. Muszę poczekać do września.

    A wystarczylo wyslac do serwisu samemu, mialbys w kilka dni :)

    Sent from my HTC EVO 3D X515m using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pomimo iż kupiłem telefon, od osoby, która ma go z przedłużenia abonamentu w T-Mobile, sam mam Orange. Reklamację zgłosiłem poprzez stronę HTC. Zgłoszenie wysłałem w sobotę wieczorem 13 sierpnia. Pierwszy kontakt mailowy był już w poniedziałek 15 sierpnia z prośbą o przesłanie zdjęcia. We środę poinformowano mnie, że ktoś się ze mną skontaktuje telefonicznie. Próbowali się do mnie dodzwonić w piątek, lecz niestety nie było mnie przy telefonie. Pomimo tego popołudniu dostałem maila, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i wysyłają do mnie nową klapkę. Dlatego też polecam wszystkim załatwianie reklamacji bezpośrednio poprzez HTC.

    Edytowane przez kefflar

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x