1.zrób: wipe data/factory reset( na sofcie, który masz)
(-wyłącz urz.
-naciskasz jednocześnie, na chwilę klawisze Power,Volume+,Home
-z opcji, które się pojawią, klawiszem głośności schodzisz do: wipe data/factory reset
-akceptujesz klawiszem Power
ważne:tracisz dane(kontakty, sms'y, zdjęcia...) z urządzenia- karta pamięci pozostaje nie ruszona.
- następnie reebot system now(akceptujesz klawiszem Power)
2.albo wgraj od nowa soft, który posiadasz
, bądź najnowszy dla Polski-XEO-G900FXXU1BOE5(
https://forum.android.com.pl/topic/235713-g900fxxu1boe5-xeo/ )
jeśli to nic nie zmieni i nie pojawi się żadna właściwa rada od użytkowników, chyba serwis, bądź oddanie do sklepu ze względu na wadę urządzenia( niezgodność z umową zakupu- wymiana na egzemplarz bez wad)
🙂