@@Nikke
Ta jasne. Tak samo jak się nie traci gwarancji jak się zrobi debrand.
Każda tego typu nieautoryzowana modyfikacja formalnie powoduje utratę gwarancji (chyba, że producent wyrażą taką zgodę)i trzeba mieć tego świadomość, a nie wprowadzać ludzi w błąd.
Wszystko zależy od widzimisię serwisu i tego jak bardzo będą się zagłębiać w szczegóły.
To, że jednej czy drugiej osobie się udało nie znaczy, że taka jest zasada.
Inna sprawą jest możliwość od rootowania telefonu czy wgrania ponownie brandingu ale to nie zawsze może być możliwe w zależności od stopnia uszkodzenia słuchawki.
Oczywiście są jeszcze dyrektywy unijne itp. itd. bla bla bla. Tylko w razie czego życzę powodzenia w walce z serwisem 😛
Generalnie gwarancja producenta jest jego dobrowolną sprawą i jeśli uzna on, że złamaliśmy jego warunki to może odmówić i koniec. Ewentualnie można by wtedy korzystać z niezgodności towaru z umową i próbować walczyć przez sprzedawcę, na którym ciąży obecnie większa odpowiedzialność niż na producencie i który musiałby wykazać, że dana modyfikacja wpłynęła na uszkodzenie telefonu ale tutaj ponownie życzę powodzenia 😛