Witam.
Zakupiłem telefon Overmax Vertis 5010 Expi w maju tego roku i od samego początku miałem z nim kłopoty. Jeszcze w ten sam dzień ekran dotykowy zawiesił się na 2 sekundy, ale pomyślałem, że była to krótka zwieszka telefonu. W przeciągu następnych dni te zwieszki się nasilały. Były dłuższe i było ich coraz więcej, szczególnie gdy odłożyłem telefon na np. 2 h i podświetlałem ekran, żeby go odblokować. Dotyk nie reagował, ekran stawał się znów czarny i przez kilkanaście następnych sekund w ogóle nie mogłem go podświetlić. Dopiero potem działał normalnie. W przeciągu 2-3 tygodni ekran dotykowy przestał w ogóle reagować, nie wliczając parunastu minut dziennie, gdy nie wiem dlaczego, działał bez zarzutu. Wysłałem telefon do serwisu po raz pierwszy i wymieniono gniazdo SMD panelu dotykowego. Telefon działał przez pare dni, po czym ekran znów odmówił posłuszeństwa. Pod koniec tamtego tygodnia telefon wrócił z drugiej reklamacji i teraz już wymieniono cały panel dotykowy. Sytuacja jak wcześniej. Dzisiaj już ekran zupełnie nie reaguje. Za każdym razem jest ten sam schemat. Najpierw zwieszki, które się nasilają, a potem kaput. Dodam, że telefon ani razu mi nie upadł i nie było możliwości na poważniejsze uszkodzenie mechaniczne. Starałem się opisać problem jak najdokładniej mogłem i tutaj rodzi się moje pytanie Drodzy forumowicze. Mógłby ktoś powiedzieć mi co jest przyczyną takiej sytuacji, ponieważ mam przeczucie, że serwisanci Overmaxa mi nie pomogą. W regulaminie wyczytałem również to "10.Klientowi przysługuje prawo do wymiany sprzętu na inny, posiadający te same lub zbliżone parametry technicznew przypadku, jeżeli serwis uzna, że usunięcie wady nie jest możliwe.".Słyszał ktoś z Was może o przypadku, w którym rzeczywiście telefon został wymieniony i czy mógłbym się na to załapać, jeżeli wszystko inne zawiedzie?
Z góry bardzo dziękuję i liczę na pomoc 😃