Skocz do zawartości
SeniorKawosz

INFO Przedłużenie umowy i odbiór paczki w salonie - OSTRZEŻENIE

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witajcie!

     

    Przedłużałem kilka dni temu umowę dzięki ostatniej akcji "Szalone dni z Orange". Chciałbym ostrzec tych, którzy planują odbiór paczki z nową umową w salonie Orange. Mimo, że na potwierdzeniu zamówienia wyraźnie miałem opisane za co i ile będę płacił w ciągu przyszłych 24 miesięcy to niestety brakuje informacji, że odbiór w salonie wiąże się z obowiązkiem podpisania dodatkowej umowy na internet mobilny i odbiór karty dodatkowej karty sim aby z tegoż internetu korzystać. Miła Pani w salonie poinformowała mnie, że takie mają zasady i to co mogę zrobić to jedynie odmówić odbioru przesyłki. To nie wchodziło w grę w ponieważ pilnie potrzebowałem nowego telefonu, a oczekiwanie na to, aż paczka wróci z powrotem do "bazy" i system umożliwi mi złożenie nowego zamówienia trwało by zbyt długo abym mógł się załapać na "szalone dni". Zmusiło mnie to do wyrażenia zgody na ten deal. Nie jest to duża dodatkowa kwota bo około 6 zł, ale duuży niesmak pozostał. 

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    duży niesmak? Przecież to totalne oszustwo jest...pracuję w dziale sprzedaży orange i dodatkowa karta sim jest zawsze DODATKOWA jak sama nazwa mówi i absolutnie nieobowiązkowa dla klienta. W salonie zrobili Cie po prostu w bambuko bo za umowę wysłaną innym kanałem a tylko odebraną u nich nie dostaliby żadnej najmniejszej prowizji...tak to niestety jest z salonem franczyzowym który orze jak może...

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Spokojnie. Jeszcze nie podpisałem finalnej umowy ponieważ Pani ma "problem z systemem" od dwóch dni. Mam egzemplarz spisany ręcznie dla bezpieczeństwa, nowej taryfy oraz karty sim do telefonu nie mam aktywowanej i czekam na to aż "będzie się dało wklepać". 

    Jutro pójdę, powiem że kontaktowałem się z osobą pracującą w dziale sprzedaży Orange oraz że ich prowizja mi lata i zobaczymy jak długo będę musiał się z nimi bić.

     

    Jest gdzieś jakaś "księga zażaleń" ? Można to gdzieś zgłosić?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    zawsze możesz taki problemowy salon zgłosić pod numerem *100 ( dział obsługi klienta ) i z doświadczenia wiem że oni wtedy do nich dzwonią z centrali i ustawiają do pionu. Sam miałem już kilka problemów z salonami franczyzowymi i wiem że to pomaga. Sytuacje gdy salon odmawiał wydania przesyłki bo pani za biurkiem się nie chciało wstać są najlepsze.  Także nie daj sobie wcisnąć żadnej karty dodatkowej, ubezpieczeń czy nawet akcesoriów :)

     

    A tak w ogóle to co to niby za problem z systemem? :) pracuję na tym samym programie co każdy salon i w ostatnim czasie nie było żadnych problemów z wprowadzaniem zamówień bo na pewno bym o tym wiedział...coś czuję że pani w salonie chce Cię konkretnie wywieźć w pole...

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zaraz po mojej odpowiedzi zerknąłem na zegarek, wsiadłem w samochód i pojechałem do tego salonu. Powiedziałem, że trochę czuję się zrobiony w bambuko bo osoba pracująca z dziale sprzedaży Orange wytłumaczyła mi jak to działa i Pani wymiękła. Oczywiście nie było żadnego przepraszam, jedynie zasłonięcie się "narzuconymi obowiązkami". Teraz Pani wytłumaczyła mi jak to miało wyglądać. Miałem dostać 20% rabat na abonament pod warunkiem że podpiszę z nią dodatkową umowę na ten internet. Prawie wcale nie zmieniła by mi się kwota zobowiązania, ale na pewno kilka złotych by doleciało. 

     

    Umowa zostaje zawarta w pierwotnej formie, a ty masz ode mnie wielkie piwo. Gdybyśmy mieszkali w jednym mieście to mógłbym nawet postawić ci czteropak. 

     

    Że też się dałem wycyckać. Chociaż nie pierwszy raz próbowano, bo kiedy byłem w salonie po wydanie duplikatu karty to Pan zaproponował mi "przystąpienie do akcji", która okazała się być otwarciem konta w Orange Finanse. Wtedy duplikat byłby za free. Oczywiście nie zgodziłem się i zapłaciłem normalną stawkę za nową kartę SIM.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jestem osobą pracującą w salonie firmowym Orange i powiem Ci, że takie "warunkowanie" duplikatu karty sim jest po prostu śmieszne i żałosne i ABSOLUTNIE nie powinno tak się robić. Jakby Ci się chciało to powinieneś takie zachowanie pracownika zgłosić, że zaproponował Tobie dodatkową usługę w zamian za to, że założysz konto Orange Finanse. 

    A co sprawy, którą opisałeś z tym internetem mobilnym to też woła o pomstę do nieba...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x