Skocz do zawartości
lukpiecz

LG Spirit 4g LTE - Kilka pytań przed i po zakupie.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Myślę, że jak na słuchawkę za takie pieniądze to nie jest źle. Fotki akceptowalne, warto mieć tylko jakąś szmatkę bo soczekwa prawie zawsze jest wypalcowana przy używaniu przycisków (a może to tylko mój brak wyczucia, czas zweryfikuje). Wydajnościowo, tak sobie, potrafi przyciąć nawet interfejs samej nakładki ale nie mam pojęcia czy to wina nakładki czy samego telefonu, niestety przy cięższych aplikacjach i grach przeładowuje launcher i trochę czasu to trwa – nie jest to wieczność, ale… Po baterii dużo się nie spodziewam, na razie bawię się nim bez wsadzonej karty SIM (niestety czeka mnie wymiana na micro SIM mojego wysłużonego plastiku) więc aktualne 48 godzin (i plus 7 godzin estymowane do całkowitego rozładowania) na baterii jest najpewniej mocno zawyżone.

     

    W grach wydajnościowo ujdzie. Wrzuciłem Dead Triggera, King Dom Rusha, Angry Birds Go, Major G.U.N. i wszystkie są grywalne. Zdarzają się przycięcia i nie jest to stałe 60 fps. Ale znów to nie telefon do grania… nie ta pułka cenowa, chociaż do okazjonalnego pogrania, zabicia czasu w poczekalni jest więcej niż wystarczająco, a i dobrze wróży na przyszłość, bo raczej byle aplikacją telefonu nie zadusimy.

     

    Osobiście byłbym w 100% zadowolony gdyby z tyłu zamiast Spirit widniało logo Nexus, czyli krótko mówiąc byłaby gwarancja długiego wsparcia od Googla. Niestety tutaj znów czas zweryfikuje czy producent się wypnie na nas i czy będą dostępne godne uwagi mody.

     

    Co mnie przekonało:

    • rozmiar (mieści się w grabie, trochę większy od starej słuchawki),
    • cena,
    • przyzwoite bebechy,
    • porządna matryca,
    • moja stara słuchawka po prostu doprowadza mnie już do szału (czas najwyższy odesłać Motorolę Milestone na załużoną emeryturę :)),
    • i idziesz do marketu i kupujesz od ręki…
    • (dopisane) zapomniałbym jeszcze o slocie na kartę pamięci micro SD.

    Jakby ktoś przetestował etui QuickCircle i podzielił się swoimi spostrzeżeniami byłbym wdzięczny. :)

    Edytowane przez sebas86

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak pokrowiec QuickCircle Nillkina dotrze do mnie z Chin to napiszę kilka słów.

    P.S. jest już w Warszawie, więc jest szansa na przyszły tydzień

    Edytowane przez lukpiecz

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Daj koniecznie znać, bo ja się zastanawiam pomiędzy kupnem tego od Nillkina albo tego oryginalnego...chociaż w tym drugim odstrasza mnie cena, a Nillkin nigdy nie robił złych sprzętów...:P

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    kupiłem na allegro nowy telefon od innego użytkownika LG Spirit LTE. Wszystko było firmowo zamknięte (bateria, słuchawki, ładowarka) poza telefonem. Przy pierwszym uruchomieniu, a raczej jego próbie wyskoczyła informacja "Secure Booting Error! Cause: boot certification verify" po czym telefon się wyłącza. Czy jest szansa samemu coś zdziałać czy zwracać telefon do sprzedawcy ?

    Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    electro69

    Na początek to najłatwiej wpisać wyświetlający się komunikat w wyszukiwarkę google i od razu wyskakuje kilka tematów z podobnym problemem :) ... nie znam się na rootach itp. ale z tego wynika, że telefon się "zepsuł" podczas próby wgrywania aktualizacji lub robienia roota.

    Tutaj masz link do pierwszego z brzegu tematu na forum: http://forum.android.com.pl/topic/107736-secure-booting-error/

    Co do oryginalnie zapakowanej ładowarki czy baterii ... to wiadomo, że wcześniej mógł korzystać z innej ładowarki używając ten smartfon :) ... a bateria to też określony model, który występuje choćby w LG L65, czy L70, więc jaki problem jeśli już ktoś posiadał taki telefon wcześniej przełożył baterię, pobawił się telefonem widocznie coś sknocił podczas pewnie próby roota i sprzedał jako "nowy" smartfon z oryginalnie zapakowaną baterią itd. :)

    Ja bym go od razu oddał do sprzedającego niech oddaje kasę.

    Pozdrawiam

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dokładnie. Nie baw się w odsyłanie do producenta bo tylko naciągniesz siebie na jeszcze większe koszty. Zgłoś spór na Allegro i zwróć na koszt sprzedającego (dogadajcie to na Allegro żeby była pełna historia i wszystkie ustalenia na czarno na białym żeby się później nie wypierał tego, nie gódź się też na obniżenie kosztów wysyłki, wyślij zarejestrowaną paczką, taką która posiada ubezpieczenie pokrywające koszt telefonu). Tępić cwaniaków.

    Edytowane przez sebas86
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dziękuje za odpowiedź. Dopuszczam też myśl, że telefon od nowości był uszkodzony jednak tutaj to już nie moja sprawa. Problem polega tylko na tym, że muszę czekać zapewne na zwrot pieniędzy aż LG uzna usterkę. Co gdy uzna, że ktoś przy tym telefonie grzebał ? Czy są oni w stanie stwierdzić kiedy to miało miejsce tak aby sprzedawca nie zrzucił winy na mnie ?

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    electro69

    @up

    Marcinzb według mnie to raczej zapomnij o tym, że wyślesz smartfon do serwisu LG i oni Ci oddadzą kasę (jeśli dobrze zrozumiałem). Nie wiadomo co się stało z tym smartfonem, pewnie była próba robienia nieudanego jak widać roota, a to się może wiązać z tym, że serwis odmówi nawet naprawy i unieważni gwarancję. Najlepiej napisz email do serwisu LG i opisz jaki masz problem zobaczysz co Ci odpiszą.

    Zresztą to nie jest Twoja wina, że taki smartfon dostałeś ... więc tak jak było pisane wcześniej masz pełne prawo oddać go sprzedawcy niech ci oddaje pieniądze.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Chodziło mi o zwrot pieniędzy od sprzedawcy. Póki co bardzo ciężko o kontakt z nim, a nie chce odesłać w ciemno telefonu kiedy ten go może nie ma zamiaru odebrać. Chodzi mi tutaj o kwestię czy zwracając telefon sprzedawca musi mi od razu zwrócić pieniądzę czy mam czekać aż on go otrzyma z serwisu LG. Oczywiście to wersja, że sprzedawca jest uczciwy i sam chce się upewnić, że ja go nie uszkodziłem. Oczywiście tutaj nie mam zamiaru odpuszczać i jeżeli do jutra nie otrzymam odpowiedzi, ani nie będzie kontaktu telefonicznego to ruszę z sprawą do odpowiednich organów.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    electro69

    @up

    Coś mi się nie wydaje, żeby ten LG był od nowości (czyli od Twojego pierwszego uruchomienia) w takim stanie ... tak jak było pisane wcześniej (choćby czytając podobne tematy na forum) musiał już ktoś przy nim manipulować ... pracowałem 2,5 roku w salonie gsm jednego z operatorów, przewinęły mi się tysiące telefonów i żaden nigdy nie miał takiego problemu od nowości.

    Sprzedawca nie chce odbierać telefonów hmm ciekawe :) ... chyba, że jest niedziela i z tej okazji ma dzień "wolny". W każdym razie jak nie będzie chciał oddać kasy to oczywiście, że trzeba będzie go "przekonać" inaczej ... taka sytuacja jak niestety Twoja uświadamia mnie, że wolę dołożyć te 50-100 zł i kupić sobie smartfon z normalnego sklepu, bez tzw. "przeszłości" czyli z "drugiej ręki", bez brandu operatora, bez faktury marża, gdzie smartfony kupione z taką fakturą serwis nie ma obowiązku naprawiać itp.

    Jak coś ruszy w tej sprawie to napisz jaki był finał.

    Pozdrawiam

    Edytowane przez electro69

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x