Skocz do zawartości
Kobierros

Z3c a gwarancja - temat zbiorczy.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Na wstępie powiem, ze moja przygoda z Sony jest dość nieprzyjemna. Zaczeło sie od xperii z3 która była nieszczelna i po 3 dniach utopiła sie w basenie (ale na szczęscie Orange przyjęło zwrot) a dziś po tygodniu używania z3 compact okazuje sie, ze prawdopodobnie mam wadliwy telefon.
    Chcę go oddać na gwarancję i chcę Was zapytać jak fachowo nazwać tę wadę no i czy w ogóle jest sens wysyłania takiego telefonu do naprawy? Telefon trzeszczy podczas naciskania na srodek ekranu oraz widać pojawianie sie plam podczas naciskania. Dodam, ze siła z jaką naciskam na ekran nie jest duża. Na górnej połowie ekranu ekran trzeszczy i pojawiają się plamy a na dolnej nic takiego nie ma miejsca.
    Tutaj za niewiele ponad godzinę pojawi się film z pokazanym problemem:
    http://youtu.be/oael010oL_4


    Poszperałem troche w internecie i rozwiązałem swój problem.
    Dla tych którzy mają taki sam problem (a na pewno tacy są) dodam tylko, że wada jest prawdopodobnie konstrukcyjna z3c ponieważ "pykanie" ekranu jest powszechnie znane. Wiecej o tym można poczytać tutaj: http://forum.xda-developers.com/z3-compact/help/video-pressing-screen-spot-makes-t2918289/page4

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    drooew

    Witam. Chcę oddać mój telefon Xperia Z3 Compact na gwarancję. Głównymi przyczynami są: cichy głośnik (od czasu zamoczenia telefonu w wodzie - z tego portalu dowiedziałem się że nie powinienem robić takich rzeczy pomimo wodoodporności) odklejająca się górna część ekranu, niedziałający port do słuchawek oraz podczas rozmowy przez telefon nie mogę podświetlić ekranu, aby np. się rozłączyć (jest to bardzo uciążliwe, bo muszę czekać aż rozłączy się osoba z którą rozmawiam co nie zawsze następuje od razu po pożegnaniu się). Jest jednak jeden problem, a mianowicie mam zbitą tylną obudowę telefonu, co niestety jest spowodowane moim zaniedbaniem (spadł mi na piasek ekranem w dół z około 70 cm). Moje problemy z Z3 Compact zaczęły się dopiero ok. 2 miesięcy po upadku. Czy w tym przypadku istnieje możliwość, że naprawią usterki? Chodzi mi głównie o te cztery pierwsze bo zbite plecki telefonu mi aż tak bardzo nie przeszkadzają. Najbardziej by mi pasowało, aby wymienili telefon na nowy. Proszę o rady, pozdrawiam.

    Edytowane przez drooew

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    sroczkin

    Czy widać na ramce wokół telefonu ślady upadku -obtarcia , odbicia ? Czy pękniecie jest jako pajęczynka czy tez pojedyncze podłużne ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    drooew

    Czy widać na ramce wokół telefonu ślady upadku -obtarcia , odbicia ? Czy pękniecie jest jako pajęczynka czy tez pojedyncze podłużne ?

    Pajęczynka i ślady widać na rogach ale to w wyniku innych upadków.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    maczek

    Mając dziurawe ręce i wrodzony brak dbałości o telefon (moje własne wnioski), nie zdziw się jak sony odmówi ci naprawy gwarancyjnej. Na przyszłość sugeruję coś z samsunga...np samsung solid b2710. Mój ojciec mając podobne zdolnośći do twoich...próbuje go zabić już 3 rok...wciąż bez powodzenia.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    renji84

    Czy ja dobrze rozumiem włożyłeś telefon do wody pomimo zbitych pleców? Jak tak to sam jesteś sobie winien. Według prawa teraz na tobie spoczywa obowiązek udowodnienia że wymienione przez ciebie usterki nie są spowodowane upadkiem a tym że w momencie wydania posiadały wady które doprowadziły do tych usterek. 

     

    Jak odkleja ci cie dotyk w lewym górnym rogu to czujnik zbliżeniowy nie ma prawa działać. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    drooew

    @up

    Nie nie, telefon włożyłem do wody w ciągu miesiąca od jego zakupu w celu przetestowania wodoodporności, wtedy głośnik się ściszył. Potem po jakichś 4 miesiącach spadł mi i zbiły się plecki, a potem jakoś przeciągu miesiąca lub dwóch najpierw zaczął mi się odklejać lewy górny róg ekranu, przestało działać gniazdo od słuchawek i problem z podświetleniem ekranu w trakcie rozmowy. Minął kolejny miesiąc i odkleja się teraz też prawy górny róg ekranu.

    Edytowane przez dszymek
    Nie cytujemy poprzedzajacego postu. Wystarczy @up lub przycisk "@ wspomnij"

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Teraz nic nie zdziałasz, W-Support anuluje ci gwarancję i tyle. Mogłeś po ''zalaniu'' go wysłać i wtedy byłoby ok.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    drooew

    Istnieją jakieś szanse, że przyjmą go na gwarancje czy w ogóle nie ma nadziei? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x