A przypadkiem nie jest tak, że jak się zaczęło oddawać na gwarancję to trzeba kontynuować tą drogę i nie można wtedy powrócić oddania telefonu na niezgodność towaru z umową ?
Ja bym polecił Ci wysłać bezpośrednio do CCS do Piaseczna, bo jak oddasz do operatora to on odeśle do serwisu i tak tylko wydłuży Twoje oczekiwanie na telefon.
@@Matt_Vitan a bajki, że po trzech wizytach w serwisie wymieniają urządzenie jeżeli dalej jest nie sprawne to nie wierz ja oddawałem 5 razy i za 5 razem zażądałem wymiany na nowy wolny od wad od serwisu, również napisałem do Samsunga w tej kwestii, lecz serwis wtedy dopiero naprawił telefon tak jak oczekiwałem, a w odpowiedzi od serwisu dostałem, że nie ma podstaw do wymiany, mimo, że wcześniej powoływałem się na zapis w gwarancji o trzech nie udanych naprawach.