Skocz do zawartości
the0

nabity licznik KNOX, licznik flashowan 0, nic nie wgrywane

    Rekomendowane odpowiedzi

    the0

    WItam, mam mały problem z serwisem CCS Piaseczono.

    Odesłałem do nich tel z powodu wypalonych pikseli na aparacie foto głownym, naprawde jest ich sporo w roznych grupach.

    Dostałem od nich inforamcje ze urzadzenie straciło gwarancje z powodu naruszenia licznika KNOX, przez co uszkodzona(?) została płyta glowna, proponuja wymiana płyty glownej :ayfkm:

    Co najwazniejsze, na 99% do tel nie było nic wgrywane, tel mam od kumpla dlatego pisze 99%, zaklina sie ze nic nie było wgrywane, tel jest od jego laski i ona napewno nic nie wgrywala sama a na rzadne gwarancje go nie oddawala, podejrzewałem jeszcze sprzedwance ze np był to jakis komisiarz ktory cos tam kombinował, ale nie, tel z jakiejs hurtowni dostał do reki zapakowany.

     

    Liczniki flashowan oczywiscie OK.

     

    Czy mozna w jakis sposob sprawdzic kiedy naruszono KNOX (data)?

    Czy moze serwisy kombinuja w przypadku drogich napraw i sami cos wgrywaja zeby ten KNOX naruszyc?

    Moze byly juz takie historie?


    Co jeszcze dzwiniejsze kilka tygodni wczesniej do tego samego serwisu wysyłałem tel po ROTTowaniu i sprzataniu i tam nic nie wynaleźli

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    lipton73

    Jakieś pierdoły w serwisie Tobie wciskają. W I9300 nie nabijesz knoxa, bo nie ma czegoś takiego. Jesli licznik fleszowań był na 0, i rom official, to powiedz im, że nie dasz robić się w balona i sprawę skierujesz tam gdzie trzeba. Zażądaj tej opinii na papierze i na dodatek powiedz, że nagrywasz tą rozmowę. No Chyba że masz wersję LTE, tam chyba jest knox, ale z tego co sie też orientuje, to wystarczyło przejść nawet na oficialnym sofcie z wyższego na niższy i wtedy knoxa nabije, niech ktoś mnie poprawi jak się mylę

    Edytowane przez lipton73

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    the0

    wersja bez LTE, to pewne ze S3 nie ma knoxa? bo pisze reklamacje do samsunga


    Czy knox nie istalowal sie w jakis sposob w urzadzeniu po aktualizacji do 4.3?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    lipton73

    Poczytaj tu na forum w tym dziale, najlepiej kompendium wiedzy. Tam jest opisany sposób na czyszczenie, sam osobiście to robiłem na swoim S3 wiele razy i nic takiego nie ma. Masz tylko cos takiego :

     

    custom binary download - musi być "NO"

    current binary -  musi być "Samsung Official"

    system status - musi być "Official"

     

    Jesli te 3 opcje w DM miałeś jak napisałem, oficjalne soft na nasz region, to zwyczajnie walą w pręta

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    the0

    Rozmawiałem z dwoma konsultantami na infolinii samsung, jeden twierdzi ze s3 orginalnie nie mialo knoxa ale ze mogk on sie pojawić z kolejnymi aktualizacjami. Drugi bz nich twierdzi ze knoxa mialy juz nawet s1 i s2 :/ czyli ogolnie sami nie wiedza co mowia chyba. Tel wrocil z odmowa gwarancji i nabitym licznikiem flashowan w download mode:/ babka na infolinii serwisu ccs mowila o liczniku knox (tez nie wiedziala co mowi?) czy jest opcja spr kiedy bylo robione to flashowanie? Pachnie mi tu walem

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bykumza

    @@the0 I9300 nie ma KNOX'a... SGS i SGS2 też go nie miały... konsultanci na infoliniach wiedzą tyle co przeciętny Kowalski, więc rozmowa z nimi nic nie daje...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    the0

    Ok, w takim razie to mamy ustalone. Co z licznikiem flashowan, mozna sprawdzic w jakis sposob date ostatniego flashowania? bo jestem pewien ze licznik mialem za zero, i podejrzewam czy cos w serwisie nie pokombinowali co by anulowac gwarancje, np. z powodu zbyt wysokich kosztow naprawy(?) 

    Edytowane przez the0

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    CCS niby najbardziej poprawny serwis   na   mazowszu, a tak ludzi przerabiają...eeehh szkoda gadać (miałem zaufanie do nich).

    Ewidentnie wyslizgali sie z naprawy gwarancyjnej.

     

     

    Ps. Jak jesteś pełen hęci i masz haryzmę do takich akcji to jedź z nimi i walcz o swoje.

    Edytowane przez grabkamy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    JustArchi

    Powiem to po raz ostatni.

     

    Samsung Galaxy S3 i9300 to ostatni modeł który nigdy żadnego knoxa nie miał, nie ma, i nie będzie miał bo brakuje mu fizycznego modułu (eFuse) na płycie głównej, którego żadna aktualizacja magicznie nie wmontuje. Wszystkie późniejsze telefony, włącznie z Note 2 n7100, jak i Galaxy S3 LTE i9305 wyżej wymieniony moduł posiadają, i korzystają z niego od którejś aktualizacji, a jeszcze nowsze modele mają go fabrycznie od zawsze.

     

    Każdy kto sądzi inaczej nie ma pojęcia o czym mówi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    the0

    Ok Archi, to juz ustalone, pani na infolinii ccs *uja wiedziala.

    Pytanie najważniejsze w tej chwili, sadze ze będziesz znał odpowiedź.

    Czy można spr date ostatniego flashowania?

    Lub ilość dni od ostatniego flashowania? Moze ilość dni od ostatniego podłączenia do komputera?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x