WItam, mam mały problem z serwisem CCS Piaseczono.
Odesłałem do nich tel z powodu wypalonych pikseli na aparacie foto głownym, naprawde jest ich sporo w roznych grupach.
Dostałem od nich inforamcje ze urzadzenie straciło gwarancje z powodu naruszenia licznika KNOX, przez co uszkodzona(?) została płyta glowna, proponuja wymiana płyty glownej :ayfkm:
Co najwazniejsze, na 99% do tel nie było nic wgrywane, tel mam od kumpla dlatego pisze 99%, zaklina sie ze nic nie było wgrywane, tel jest od jego laski i ona napewno nic nie wgrywala sama a na rzadne gwarancje go nie oddawala, podejrzewałem jeszcze sprzedwance ze np był to jakis komisiarz ktory cos tam kombinował, ale nie, tel z jakiejs hurtowni dostał do reki zapakowany.
Liczniki flashowan oczywiscie OK.
Czy mozna w jakis sposob sprawdzic kiedy naruszono KNOX (data)?
Czy moze serwisy kombinuja w przypadku drogich napraw i sami cos wgrywaja zeby ten KNOX naruszyc?
Moze byly juz takie historie?
Co jeszcze dzwiniejsze kilka tygodni wczesniej do tego samego serwisu wysyłałem tel po ROTTowaniu i sprzataniu i tam nic nie wynaleźli