Skocz do zawartości
RedMorango

S5 - miga ekran przy niskiej jasności ekranu

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, kupiłem wczoraj sgs5 od osoby wdł której stan był idealny, jednak po powrocie do domu zacząłem mieć z nim problemy .. Zaczęło się od włączenia oszczędzania energii (ekran się przyciemnia) i zaczęły się cyrki (ekran miga, przejaśnia się - wstawiam niżej filmy), co ciekawe jeżeli zwiększę jasność na ponad 50% problem znika i telefon działa w porządku (problem występuje tylko gdy mam przyciemniony ekran - poniżej 50% i czasami w trybie oszczędzania energii) także gdy telefon ma tą jasność ponad 50% wszystko jest z nim w porządku .. Zauważyłem że bateria jest trochę "starta" na rogach, czy może to być wina baterii ? Zamówiłem już nową bo tej i tak nie jestem pewien .. Telefon ma ponad 1,5 roku gwarancji a poprzedni właściciel mówił że nie ma z nim problemu (wiem gdzie mieszka więc po co miał by oszukiwać?) .. Czy spotkał się ktoś z takim zachowaniem ? Czego to może być wina ? Czasami miga cały ekran, a czasami tylko połowa (jak uruchamiamy np 2 programy przez funkcję "wielu okien" to tylko ta dolna miga). Czy telefon oddać na gwarancję czy poczekać na tą baterię ?

     

    Z góry dziękuje i pozdrawiam. 

     

     

    Polecam filmy obejrzeć dokładnie bo raz że mój sgs2 coś ma problemy z nagrywaniem a dwa to możecie ominąć najważniejsze aspekty filmu (paski na ekranie to wina nagrywania nie samego urządzenia, normalnie tego nie widać:

    Edytowane przez RedMorango

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jakubhab

    Jeżeli telefon jest w 100% oryginałem, w co mam drobne wątpliwości to mówiąc wprost masz walnięty ekran i należy się wymiana na gwarancji :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zainstalowałem program i wszystko wydaje się ok - na co szczególnie mam zwrócić uwagę ? Producenta mam samsunga, model w porządku, typ urządzenia klte, nazwa produkty kltexx, wyprodukowano w wietnamie, jest podana data produkcji, kolor i pamięć wewnętrzna ...mam kod produktu, kod SCS to PLS kraj kodu PL, operator t-mobile, zakładka oprogramowania ok, numer imei się zgadza zarówno w telefonie jak i na opakowaniu (mam całe pudełko + wszystko co dostarcza producent), mam numer seryjny samsunga, numer seryjny androida, historie użycia też mam ..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jakubhab

    @@RedMorango to w takim razie, masz awarię wyświetlacza.

     

    Tutaj mogę tylko podejrzewać, że ktoś kiedyś już go wymienił, tylko że zamiast AMOLED-a założył jakąś chińską podróbkę, ale może nie... Normalnie oddaj do serwisu i zobaczysz jakie będą efekty :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A to nie jest przypadkiem tak że jak jest ekran walnięty to ciągle są z nim problemy ? Dzisiaj cały dzień nie miałem z nim problemu (jasność ok 40%+) a problem występuje WYŁĄCZNIE gdy przyciemniam ekran (zauważyłem że teraz nawet tryb oszczędzania działa jeżeli jasność jest dobrze ustawiona) do tego ekran wydaje mi się że jest oryginalny (kontrast, kąty, jasność, kolory - istny Amoled - mam s2 więc mniej więcej sie orientuję). Czy mogło się coś stać na skutek powiedzmy ściskania telefonu, ekranu, wyginanie itp ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jakubhab

    @@RedMorango wiesz.. nikt nie jest wróżką.. Ciężko powiedzieć, co się konkretnie stało. Ewidentnie w pewnym obszarze wariuje Ci moc podświetlenia. 

    Ekran jest na pewno uszkodzony, bo takie rzeczy nie są naturalne. Masz gwarancję więc nie musisz się przejmować. Na pewno nie wyleczysz tego w sposób zmiany oprogramowania, ani przez czekanie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pisałem do osoby która mi to sprzedała i okazało się że wyświetlacz był wymieniany na początku bo przycisk home nie działał .. No nic, zaniosę go na gwarancję i zobaczymy co będzie dalej :) Mam tylko nadzieję że mnie nie zmyją ..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jakubhab

    @@RedMorango czyli moje przypuszczenia okazały się prawidłowe. Ekran był wymieniany w autoryzowanym serwisie, czy też w jakimś lokalnym?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wdł sklepu jest to autoryzowany serwis - http://www.ohm.com.pl. Wymieniałem tam kiedyś ekran w s2 jak mi pękł (spadł mi telefon) i teraz się dowiedziałem że w s5 też był tam wymieniany .. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x